OKD jako ekologická společnost
Těžební společnost OKD nedávno spustila kampaň, v níž se prezentuje jako pozorná
k životnímu prostředí a ke svému regionu. "Těžební společnosti nejen v České
republice, ale obecně v Evropě dnes trpí za svou dlouhodobou neschopnost a
neochotu správně komunikovat. OKD proto začíná postupně ukazovat, nejen co ze
Země bere, ale také co jí vrací," popisuje kampaň ředitelka komunikace Petra
Mašínová. Proti snaze důlní společnosti o ekologickou prezentaci nelze v žádném
případě nic namítat. OKD by si ale měla dát pozor na tzv. greenwashing - tedy
komunikaci, kdy se firma snaží dělat zelenější, než ve skutečnosti je, a pouze
tak využívá zájmu o ekologické otázky. OKD by se proto v další komunikaci, která
podle Mašínové bude také následovat, měla více zaměřit i na věrohodnost svých
ekologických prohlášení.
Těžební společnost OKD nedávno spustila kampaň, v níž se prezentuje jako pozorná k životnímu prostředí a ke svému regionu. "Těžební společnosti nejen v České republice, ale obecně v Evropě dnes trpí za svou dlouhodobou neschopnost a neochotu správně komunikovat. OKD proto začíná postupně ukazovat, nejen co ze Země bere, ale také co jí vrací," popisuje kampaň ředitelka komunikace Petra Mašínová. Proti snaze důlní společnosti o ekologickou prezentaci nelze v žádném případě nic namítat. OKD by si ale měla dát pozor na tzv. greenwashing - tedy komunikaci, kdy se firma snaží dělat zelenější, než ve skutečnosti je, a pouze tak využívá zájmu o ekologické otázky. OKD by se proto v další komunikaci, která podle Mašínové bude také následovat, měla více zaměřit i na věrohodnost svých ekologických prohlášení.
AUTOR: Michal Doležel
AUTOR: Michal Doležel
Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích