ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu
Praha, 5. listopadu 2008 – Rozšíření rádce „Co dělat, když…“ nebo vylepšení internetové samoobsluhy – to jsou jen některé z připravovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz), vítěze letošního ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní internetovou prezentaci.
Webové stránky společnosti ČEZ se v uplynulém týdnu staly vítězem sedmého ročníku soutěže WebTop100 srovnávající kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Současně internetová prezentace ČEZ dominovala také oborovému žebříčku v kategorii Energetika, kde pokořila mj. stránky konkurentů jako je Pražská energetika.
„Výborné umístění v letošní soutěži WebTop100 je především oceněním týmové práce na novém webu. Proto chci poděkovat všem svým kolegům ze Skupiny ČEZ a také našim dodavatelům, kteří se na našem projektu podílejí,“ řekl Pavel Foršt, projektový manažer webu z oddělení Marketingu ČEZ Prodej. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.
Moderní a výrazně přehlednější podoba stránek je v ostrém provozu od září loňského roku. Od svého spuštění přilákala více než 1,3 milionu unikátních uživatelů, v průměru 108 tisíc návštěvníků měsíčně. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 minut a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí.
Také do budoucna se internetové stránky www.cez.cz chtějí držet zásad, které se setkaly s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti - větší přehlednost, poradenský servis pro spotřebitele a rozšířený interaktivní obsah. Mezi konkrétní novinky právě zaváděné nebo plánované v nejbližší budoucnosti patří např. možnost sjednat si schůzku na Zákaznickém centru, vylepšení internetové samoobsluhy (tzv. Virtuální obchodní kancelář) nebo rozšiřování témat rádce „Co dělat, když...“. V PR oblasti dojde na záznamy z tiskových konferencí, flashové modely z energetické oblasti, novou podobu sekce Vzdělávání určené pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku. Paralelně pokračuje společnost ČEZ v budování multijazyčného konceptu svých stránek. Rodina jednotně designovaných webů postupně vzniká ve všech zemích, kde Skupina ČEZ působí.
Martin Schreier
manažer komunikace ČEZ