Pražský dopravní podnik otevřel \"zelenou trať\"
PRAHA (ČIA) - Celkem 17 milionů korun z dotací hlavního města Prahy využil
Dopravní podnik pro zatravnění a údržbu tramvajových tratí v ulici Milady
Horákové. \"Účelem zatravnění volného kolejového svršku byla blízkost Pražského
hradu a pro Pražany došlo technicky k odhlučnění a ztišení tratí tlumícími
prvky,\" řekl dnes ředitel Elektrických drah Milan Pokorný na slavnostním
obnovení tramvajového provozu v úseku Špejchar - Hradčanská. \"Elektrické
podniky počítají při letošní rekonstrukci Černokostelecké taktéž se zatravněním.
K dalšímu odhlučnění bude docházet v závislosti na finančních prostředcích,\"
dodal Pokorný. Stejná úprava tramvajových tratí byla před dvěma lety provedena v
úseku Jelení - Brusnice, což podle něho zvýraznilo okolí Pražského hradu.
Rekonstrukce tohoto asi 800 metrů dlouhého úseku tramvajové trati trvala měsíc.
Během ní došlo i ke kompletnímu předláždění nástupiště Hradčanská v barvě
červené a žluté. Dopravní podniky využily tramvajové výluky k obnově
podkladových vrstev na křižovatce Špejchar, výměně kolejnic a částečně pražců. V
úseku výluky vyměnily také kolejové konstrukce a oblouky, které dodala Pražská
strojírna.
PRAHA (ČIA) - Celkem 17 milionů korun z dotací hlavního města Prahy využil Dopravní podnik pro zatravnění a údržbu tramvajových tratí v ulici Milady Horákové. \"Účelem zatravnění volného kolejového svršku byla blízkost Pražského hradu a pro Pražany došlo technicky k odhlučnění a ztišení tratí tlumícími prvky,\" řekl dnes ředitel Elektrických drah Milan Pokorný na slavnostním obnovení tramvajového provozu v úseku Špejchar - Hradčanská.
\"Elektrické podniky počítají při letošní rekonstrukci Černokostelecké taktéž se zatravněním. K dalšímu odhlučnění bude docházet v závislosti na finančních prostředcích,\" dodal Pokorný. Stejná úprava tramvajových tratí byla před dvěma lety provedena v úseku Jelení - Brusnice, což podle něho zvýraznilo okolí Pražského hradu.
Rekonstrukce tohoto asi 800 metrů dlouhého úseku tramvajové trati trvala měsíc. Během ní došlo i ke kompletnímu předláždění nástupiště Hradčanská v barvě červené a žluté. Dopravní podniky využily tramvajové výluky k obnově podkladových vrstev na křižovatce Špejchar, výměně kolejnic a částečně pražců. V úseku výluky vyměnily také kolejové konstrukce a oblouky, které dodala Pražská strojírna.
Sdílet článek na sociálních sítích