Zdroje informací - praktické využití internetu pro exportující firmu
(v učebně s on-line režimem) Datum: 05.02.2002 Kód semináře: 311 Cena semináře:
2000 Kategorie: Cyklus seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a
realizaci vývozu Popis semináře Těžištěm semináře je problematika využití
Internetu v exportních aktivitách jako zdroje marketingových a obchodních
informací pro firmu, která chce umístit své zboží na zahraničních trzích.
Internet se postupně stává jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů. Jeho
efektivní začlenění do celkového marketingového procesu firmy je existenční
nutností. Správné strategické využití Internetu dává firmám možnosti, které pro
ně byly dosud nedosažitelné. Seminář povede Ing. Petr Pojer, zkušený lektor -
člen ČMS a České manažerské asociace, dále vystoupí PhDr. Richard Papík, PhD.,
informační expert z ÚISK FF UK a marketingový specialista CzechTrade. Zdroj:
CzechTrade
(v učebně s on-line režimem)
Datum: 05.02.2002
Kód semináře: 311
Cena semináře: 2000
Kategorie: Cyklus seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu
Popis semináře
Těžištěm semináře je problematika využití Internetu v exportních aktivitách jako zdroje marketingových a obchodních informací pro firmu, která chce umístit své zboží na zahraničních trzích. Internet se postupně stává jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů. Jeho efektivní začlenění do celkového marketingového procesu firmy je existenční nutností. Správné strategické využití Internetu dává firmám možnosti, které pro ně byly dosud nedosažitelné. Seminář povede Ing. Petr Pojer, zkušený lektor - člen ČMS a České manažerské asociace, dále vystoupí PhDr. Richard Papík, PhD., informační expert z ÚISK FF UK a marketingový specialista CzechTrade.
Zdroj: CzechTrade
Sdílet článek na sociálních sítích