Smináře CzechTradu
Progresivní metody v exportním a globálním marketingu Datum: 28.05.2002 Kód
semináře: 207 Cena semináře: 1100 Kč Kategorie: Semináře k aktuálním otázkám
exportu Popis semináře Seminář je zaměřen na problematiku strategie a možností v
exportním a globálním marketingu a využívání všech jeho nástrojů pro úspěšnou
realizaci exportu na zahraničních trzích. Firma, která si chce udržet a zvyšovat
svůj podíl na trhu, či proniknout na trh nový, musí být schopna srovnávat své
výrobky, ceny, odbytové kanály a propagaci s konkurencí a tímto způsobem
identifikovat své konkurenční výhody i nevýhody. Současné trendy sledují
především přesnou identifikaci cílové skupiny zákazníků, stanovení užitku a
odlišení, které produkt či služba zákazníkům přináší a v neposlední řadě se
orientují na soustavnou péči o zákazníka. Seminář odborně povede dlouholetý
odborník v oblasti marketingu a zahraničního obchodu Ing. Otakar Pivoda, ředitel
Českého institutu pro marketing CIMA. Psychologie obchodního jednání Datum:
30.05.2002 Kód semináře: 309 Cena semináře: 1300 Kč Kategorie: Cyklus seminářů k
technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu Popis semináře Cílem
semináře je vysvětlit pracovníkům exportujících podniků vliv sociálních a
psychologických faktorů na úspěšnou realizaci obchodu, s důrazem na přípravu a
vedení vlastního obchodního jednání, kdy zvolená obchodní strategie a taktika
musí odpovídat nejen nabízenému zboží, ale být i v souladu se zvyklostmi a
tradicemi země určení. Obchodní a komunikační dovednosti při nabídce,
vyjednávání a uzavírání obchodu se zahraničním partnerem mají svá specifika,
která musí být respektována, chceme-li vytvořit předpoklady pro dlouhodobou
obchodní spolupráci. Výklad a diskusi povede Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc., který
se problematikou psychologie zahraničního obchodu dlouhodobě zabývá. Využití
Internetu v exportující firmě – praktický výcvik v učebně s on-line režimem.
Datum: 13.06.2002 Kód semináře: 312 Cena semináře: 2000 Kč Kategorie: Cyklus
seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu
Financování zahraničního obchodu včetně zajištění kursových rizik Datum:
19.06.2002 Kód semináře: 208 Cena semináře: 1100 Kč Kategorie: Semináře k
aktuálním otázkám exportu
Progresivní metody v exportním a globálním marketingu Datum: 28.05.2002
Kód semináře: 207
Cena semináře: 1100 Kč
Kategorie: Semináře k aktuálním otázkám exportu Popis semináře
Seminář je zaměřen na problematiku strategie a možností v exportním a globálním marketingu a využívání všech jeho nástrojů pro úspěšnou realizaci exportu na zahraničních trzích. Firma, která si chce udržet a zvyšovat svůj podíl na trhu, či proniknout na trh nový, musí být schopna srovnávat své výrobky, ceny, odbytové kanály a propagaci s konkurencí a tímto způsobem identifikovat své konkurenční výhody i nevýhody. Současné trendy sledují především přesnou identifikaci cílové skupiny zákazníků, stanovení užitku a odlišení, které produkt či služba zákazníkům přináší a v neposlední řadě se orientují na soustavnou péči o zákazníka. Seminář odborně povede dlouholetý odborník v oblasti marketingu a zahraničního obchodu Ing. Otakar Pivoda, ředitel Českého institutu pro marketing CIMA.
Psychologie obchodního jednání Datum: 30.05.2002
Kód semináře: 309
Cena semináře: 1300 Kč
Kategorie: Cyklus seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu Popis semináře
Cílem semináře je vysvětlit pracovníkům exportujících podniků vliv sociálních a psychologických faktorů na úspěšnou realizaci obchodu, s důrazem na přípravu a vedení vlastního obchodního jednání, kdy zvolená obchodní strategie a taktika musí odpovídat nejen nabízenému zboží, ale být i v souladu se zvyklostmi a tradicemi země určení. Obchodní a komunikační dovednosti při nabídce, vyjednávání a uzavírání obchodu se zahraničním partnerem mají svá specifika, která musí být respektována, chceme-li vytvořit předpoklady pro dlouhodobou obchodní spolupráci. Výklad a diskusi povede Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc., který se problematikou psychologie zahraničního obchodu dlouhodobě zabývá.
Využití Internetu v exportující firmě – praktický výcvik v učebně s on-line režimem.
Datum: 13.06.2002
Kód semináře: 312
Cena semináře: 2000 Kč
Kategorie: Cyklus seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu
Financování zahraničního obchodu včetně zajištění kursových rizik
Datum: 19.06.2002
Kód semináře: 208
Cena semináře: 1100 Kč
Kategorie: Semináře k aktuálním otázkám exportu
Sdílet článek na sociálních sítích