Semináře CzechTradu
Progresivní metody v exportním a globálním marketingu Datum: 28.05.2002 Kód
semináře: 207 Cena semináře: 1100 Kč Kategorie: Semináře k aktuálním otázkám
exportu Popis semináře Seminář je zaměřen na problematiku strategie a možností v
exportním a globálním marketingu a využívání všech jeho nástrojů pro úspěšnou
realizaci exportu na zahraničních trzích. Firma, která si chce udržet a zvyšovat
svůj podíl na trhu, či proniknout na trh nový, musí být schopna srovnávat své
výrobky, ceny, odbytové kanály a propagaci s konkurencí a tímto způsobem
identifikovat své konkurenční výhody i nevýhody. Současné trendy sledují
především přesnou identifikaci cílové skupiny zákazníků, stanovení užitku a
odlišení, které produkt či služba zákazníkům přináší a v neposlední řadě se
orientují na soustavnou péči o zákazníka. Seminář odborně povede dlouholetý
odborník v oblasti marketingu a zahraničního obchodu Ing. Otakar Pivoda, ředitel
Českého institutu pro marketing CIMA. Psychologie obchodního jednání Datum:
30.05.2002 Kód semináře: 309 Cena semináře: 1300 Kč Kategorie: Cyklus seminářů k
technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu Popis semináře Cílem
semináře je vysvětlit pracovníkům exportujících podniků vliv sociálních a
psychologických faktorů na úspěšnou realizaci obchodu, s důrazem na přípravu a
vedení vlastního obchodního jednání, kdy zvolená obchodní strategie a taktika
musí odpovídat nejen nabízenému zboží, ale být i v souladu se zvyklostmi a
tradicemi země určení. Obchodní a komunikační dovednosti při nabídce,
vyjednávání a uzavírání obchodu se zahraničním partnerem mají svá specifika,
která musí být respektována, chceme-li vytvořit předpoklady pro dlouhodobou
obchodní spolupráci. Výklad a diskusi povede Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc., který
se problematikou psychologie zahraničního obchodu dlouhodobě zabývá. Využití
Internetu v exportující firmě – praktický výcvik v učebně s on-line režimem.
Datum: 13.06.2002 Kód semináře: 312 Cena semináře: 2000 Kč Kategorie: Cyklus
seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu Popis
semináře Těžištěm semináře je problematika využití Internetu v exportních
aktivitách jako zdroje marketingových a obchodních informací pro firmu, která
chce umístit své zboží na zahraničních trzích. Internet se postupně stává jedním
z nejúčinnějších marketingových nástrojů. Jeho efektivní začlenění do celkového
marketingového procesu firmy je existenční nutností. Správné strategické využití
Internetu dává firmám možnosti, které pro ně byly dosud nedosažitelné. Seminář
povede Ing. Petr Pojer, specialista na marketingové informace, lektor - člen
Marketingového klubu ČR, ČMS a České manažerské asociace, dále dva marketingoví
specialisté CzechTrade a na závěr vystoupí PhDr. Richard Papík, PhD., informační
expert z ÚISK FF UK. Výuka probíhá formou praktického výcviku v počítačové
učebně s on-line režimem s ukázkami www stránek, a to jak zdrojů informací, tak
i firemních stránek. Seminář je určen pouze pro omezený počet účastníků.
Financování zahraničního obchodu včetně zajištění kursových rizik Datum:
19.06.2002 Kód semináře: 208 Cena semináře: 1100 Kč Kategorie: Semináře k
aktuálním otázkám exportu Popis semináře Seminář připravený CzechTrade ve
spolupráci s Komerční bankou, a.s. se bude podrobně věnovat způsobům a možnostem
financování exportu. Cílem semináře je seznámit především firmy, které nemají s
exportem dost zkušeností, s úlohou bank při přípravě a realizaci exportu.
Upozornit je na možnosti málo využívaných bankovních poradenských služeb v
počáteční fázi projednávání kontraktu, aby byly vyjasněny a ověřeny všechny
náležitosti nutné k zajištění prostředků pro realizaci exportu, úspěšného inkasa
a dalšího rozvoje firmy. V souvislosti s posledním vývojem kursu české koruny
lektoři poukáží na to, jak kursové riziko může ovlivňovat výsledky podniků v
zahraničním obchodě, jaké možnosti má podnik k omezení tohoto rizika ve
vlastních rozhodovacích procesech a jaké služby jsou pro české podniky dostupné
na finančním trhu. Účastníci získají detailní informace o druzích, nákladech a
způsobech využití jednotlivých bankovních produktů souvisejících s financováním
a zajištěním exportu . Seminář odborně povedou pracovníci divize Financování
zahraničního obchodu.
Progresivní metody v exportním a globálním marketingu
Datum: 28.05.2002
Kód semináře: 207
Cena semináře: 1100 Kč
Kategorie: Semináře k aktuálním otázkám exportu
Popis semináře
Seminář je zaměřen na problematiku strategie a možností v exportním a globálním marketingu a využívání všech jeho nástrojů pro úspěšnou realizaci exportu na zahraničních trzích. Firma, která si chce udržet a zvyšovat svůj podíl na trhu, či proniknout na trh nový, musí být schopna srovnávat své výrobky, ceny, odbytové kanály a propagaci s konkurencí a tímto způsobem identifikovat své konkurenční výhody i nevýhody. Současné trendy sledují především přesnou identifikaci cílové skupiny zákazníků, stanovení užitku a odlišení, které produkt či služba zákazníkům přináší a v neposlední řadě se orientují na soustavnou péči o zákazníka. Seminář odborně povede dlouholetý odborník v oblasti marketingu a zahraničního obchodu Ing. Otakar Pivoda, ředitel Českého institutu pro marketing CIMA.
Psychologie obchodního jednání
Datum: 30.05.2002
Kód semináře: 309
Cena semináře: 1300 Kč
Kategorie: Cyklus seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu
Popis semináře
Cílem semináře je vysvětlit pracovníkům exportujících podniků vliv sociálních a psychologických faktorů na úspěšnou realizaci obchodu, s důrazem na přípravu a vedení vlastního obchodního jednání, kdy zvolená obchodní strategie a taktika musí odpovídat nejen nabízenému zboží, ale být i v souladu se zvyklostmi a tradicemi země určení. Obchodní a komunikační dovednosti při nabídce, vyjednávání a uzavírání obchodu se zahraničním partnerem mají svá specifika, která musí být respektována, chceme-li vytvořit předpoklady pro dlouhodobou obchodní spolupráci. Výklad a diskusi povede Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc., který se problematikou psychologie zahraničního obchodu dlouhodobě zabývá.
Využití Internetu v exportující firmě – praktický výcvik v učebně s on-line režimem.
Datum: 13.06.2002
Kód semináře: 312
Cena semináře: 2000 Kč
Kategorie: Cyklus seminářů k technice provádění zahraničního obchodu a realizaci vývozu
Popis semináře
Těžištěm semináře je problematika využití Internetu v exportních aktivitách jako zdroje marketingových a obchodních informací pro firmu, která chce umístit své zboží na zahraničních trzích. Internet se postupně stává jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů. Jeho efektivní začlenění do celkového marketingového procesu firmy je existenční nutností. Správné strategické využití Internetu dává firmám možnosti, které pro ně byly dosud nedosažitelné. Seminář povede Ing. Petr Pojer, specialista na marketingové informace, lektor - člen Marketingového klubu ČR, ČMS a České manažerské asociace, dále dva marketingoví specialisté CzechTrade a na závěr vystoupí PhDr. Richard Papík, PhD., informační expert z ÚISK FF UK. Výuka probíhá formou praktického výcviku v počítačové učebně s on-line režimem s ukázkami www stránek, a to jak zdrojů informací, tak i firemních stránek. Seminář je určen pouze pro omezený počet účastníků.
Financování zahraničního obchodu včetně zajištění kursových rizik
Datum: 19.06.2002
Kód semináře: 208
Cena semináře: 1100 Kč
Kategorie: Semináře k aktuálním otázkám exportu
Popis semináře
Seminář připravený CzechTrade ve spolupráci s Komerční bankou, a.s. se bude podrobně věnovat způsobům a možnostem financování exportu. Cílem semináře je seznámit především firmy, které nemají s exportem dost zkušeností, s úlohou bank při přípravě a realizaci exportu. Upozornit je na možnosti málo využívaných bankovních poradenských služeb v počáteční fázi projednávání kontraktu, aby byly vyjasněny a ověřeny všechny náležitosti nutné k zajištění prostředků pro realizaci exportu, úspěšného inkasa a dalšího rozvoje firmy. V souvislosti s posledním vývojem kursu české koruny lektoři poukáží na to, jak kursové riziko může ovlivňovat výsledky podniků v zahraničním obchodě, jaké možnosti má podnik k omezení tohoto rizika ve vlastních rozhodovacích procesech a jaké služby jsou pro české podniky dostupné na finančním trhu. Účastníci získají detailní informace o druzích, nákladech a způsobech využití jednotlivých bankovních produktů souvisejících s financováním a zajištěním exportu . Seminář odborně povedou pracovníci divize Financování zahraničního obchodu.
Sdílet článek na sociálních sítích