Ministra Ambrozka zajímají důvody omezení slovenské železniční dopravy
Ministr životního prostředí Libor Ambrozek se minulý týden obrátil dopisem na
svého slovenského resortního kolegu László Miklóse se žádostí o poskytnutí
podrobnějších informací o důvodech, proč slovenská vláda souhlasila s plánem
Železniční společnosti, a.s. na významnou redukci osobní vlakové dopravy na
Slovensku. „Považuji železniční dopravu za perspektivní způsob dopravy, kterému
by měla být v zájmu udržitelného rozvoje středoevropského regionu dána jasná a
zřetelná podpora. A to zvlášť v době, kdy obě naše republiky přistoupily na
přelomu léta a podzimu 2002 v jihoafrickém Johannesburgu k dokumentům, které
přijal Světový summit o udržitelném rozvoji,“ napsal mj. Libor Ambrozek ministru
Miklósovi. Ministr Ambrozek projevil také obavu, aby se některá plánovaná
omezení nedotkla negativně občanů České republiky. To se týká zejména spojů na
tratích v blízkosti česko-slovenských hranic a některých mezinárodních rychlíků
[1]. Zdroj: MŽP
Ministr životního prostředí Libor Ambrozek se minulý týden obrátil dopisem na svého slovenského resortního kolegu László Miklóse se žádostí o poskytnutí podrobnějších informací o důvodech, proč slovenská vláda souhlasila s plánem Železniční společnosti, a.s. na významnou redukci osobní vlakové dopravy na Slovensku.
„Považuji železniční dopravu za perspektivní způsob dopravy, kterému by měla být v zájmu udržitelného rozvoje středoevropského regionu dána jasná a zřetelná podpora. A to zvlášť v době, kdy obě naše republiky přistoupily na přelomu léta a podzimu 2002 v jihoafrickém Johannesburgu k dokumentům, které přijal Světový summit o udržitelném rozvoji,“ napsal mj. Libor Ambrozek ministru Miklósovi.
Ministr Ambrozek projevil také obavu, aby se některá plánovaná omezení nedotkla negativně občanů České republiky. To se týká zejména spojů na tratích v blízkosti česko-slovenských hranic a některých mezinárodních rychlíků [1].
Zdroj: MŽP
Sdílet článek na sociálních sítích