NA PREZENTACI MŮŽETE ZÍSKAT I MILION
Šance českých firem uspět na zahraničních trzích se stále zvyšuje. Jejich
konkurenceschopnost roste, zvyšuje se vývoz technologií a výrobků s vysokou
přidanou hodnotou. Přesto jsou v některých oblastech domácí firmy pozadu. Mají
horší přístup ke kapitálu a jejich marketink v zahraničí je nedostatečný. Právě
pro společnosti, které chtějí podpořit své marketinkové aktivity v cizině, je
určen program Marketing. Je to jeden z 11 programů v rámci Operačního programu
Průmysl a podnikání (OPPP) a jeho hlavním cílem je posílit export malých a
středních firem a pomoci zlepšit prezentaci českých firem v zahraničí. Program
je vypsán na roky 2004 až 2006 a pro letošní rok je na dotace vyhrazeno 70
miliónů korun.
Šance českých firem uspět na zahraničních trzích se stále zvyšuje. Jejich konkurenceschopnost roste, zvyšuje se vývoz technologií a výrobků s vysokou přidanou hodnotou. Přesto jsou v některých oblastech domácí firmy pozadu. Mají horší přístup ke kapitálu a jejich marketink v zahraničí je nedostatečný. Právě pro společnosti, které chtějí podpořit své marketinkové aktivity v cizině, je určen program Marketing. Je to jeden z 11 programů v rámci Operačního programu Průmysl a podnikání (OPPP) a jeho hlavním cílem je posílit export malých a středních firem a pomoci zlepšit prezentaci českých firem v zahraničí. Program je vypsán na roky 2004 až 2006 a pro letošní rok je na dotace vyhrazeno 70 miliónů korun.
Sdílet článek na sociálních sítích