Tisk jde také na zelenou
Vlivní američtí vydavatelé časopisů se na začátku února dohodli v New Yorku na
podobě společné kampaně nazvané ReMix - s podtitulkem Recyklování časopisů je
skvělé! Cílem celé akce je, jak jeden z vydavatelů komentoval, "vyjít vstříc
životnímu prostředí dříve, než to po nás začnou vyžadovat sami čtenáři". K
ekologickým opatřením ovšem tisková média tlačí lokální politici a obchodní
partneři. V popředí zájmu je používání recyklovatelného papíru a tlak na snížení
distribučních nákladů i nákladů spojených s likvidací neprodaných výtisků.
Vlivní američtí vydavatelé časopisů se na začátku února dohodli v New Yorku na podobě společné kampaně nazvané ReMix - s podtitulkem Recyklování časopisů je skvělé! Cílem celé akce je, jak jeden z vydavatelů komentoval, "vyjít vstříc životnímu prostředí dříve, než to po nás začnou vyžadovat sami čtenáři". K ekologickým opatřením ovšem tisková média tlačí lokální politici a obchodní partneři. V popředí zájmu je používání recyklovatelného papíru a tlak na snížení distribučních nákladů i nákladů spojených s likvidací neprodaných výtisků.
Prodejní síť knihkupectví Barnes & Noble v loňském roce přišla s promokampaní, ve které podpořila magazíny jako Shape, Fast Company, Mother Jones, ReadyMade, Nickelodeon Magazine a Body & Soul. Důvod - jsou tištěny na snadno recyklovatelném papíru. Podobně se zachovaly kosmetické značky Aveda a Estée Lauder. Své inzertní plány řídí od roku 2004 podle toho, zda konkrétní vydavatelé tisknou alespoň na 10 % recyklovatelného papíru.
Právnická skupina Co-op America zveřejnila nedávno své výpočty, podle kterých by do atmosféry unikalo tisícinásobně méně skleníkových plynů, pokud by se tisklo jen asi na 30 % recyklovatelných zdrojů z celkového objemu produkce.
Prodejní síť knihkupectví Barnes & Noble v loňském roce přišla s promokampaní, ve které podpořila magazíny jako Shape, Fast Company, Mother Jones, ReadyMade, Nickelodeon Magazine a Body & Soul. Důvod - jsou tištěny na snadno recyklovatelném papíru. Podobně se zachovaly kosmetické značky Aveda a Estée Lauder. Své inzertní plány řídí od roku 2004 podle toho, zda konkrétní vydavatelé tisknou alespoň na 10 % recyklovatelného papíru.
Právnická skupina Co-op America zveřejnila nedávno své výpočty, podle kterých by do atmosféry unikalo tisícinásobně méně skleníkových plynů, pokud by se tisklo jen asi na 30 % recyklovatelných zdrojů z celkového objemu produkce.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích