McDonald's učí děti ekologii
Nové Happy Meal s tematikou ohrožených zvířat, které v Evropě zavádí McDonald's
od srpna, doputoval nyní i do české pobočky. Ještě v červenci přitom v
marketingu společnosti o novém konceptu, který opouští licencované hračky
[https://www.kamsnim.cz/categories/reuseHrackyOstatni] v Happy Meal, neměli
žádné informace. (M&M 29, 30-31/2008). Britský časopis Marketing píše, že
globální strategie vychází z aktuálních výzkumů, podle nichž jsou děti více
altruistické a sní o tom, jak pomáhat druhým. Po dobu následujících čtyř týdnů
bude Happy Meal ve všech restauracích v ČR obsahovat informace o jednom z osmi
vybraných živočišných druhů ohrožených klimatickými změnami včetně hračky
[https://www.kamsnim.cz/categories/reuseHrackyOstatni] v jejich podobě. "Toto
aktuální a velmi vážné téma tak dětem představíme hravou formou a naše produkty
přispějí nejen k pobavení, ale také ke vzdělání a rozvoji každé malé osobnosti,"
řekl Arnaud Burlin, generální ředitel McDonald's ČR/SR.
Nové Happy Meal s tematikou ohrožených zvířat, které v Evropě zavádí McDonald's od srpna, doputoval nyní i do české pobočky. Ještě v červenci přitom v marketingu společnosti o novém konceptu, který opouští licencované hračky v Happy Meal, neměli žádné informace. (M&M 29, 30-31/2008). Britský časopis Marketing píše, že globální strategie vychází z aktuálních výzkumů, podle nichž jsou děti více altruistické a sní o tom, jak pomáhat druhým. Po dobu následujících čtyř týdnů bude Happy Meal ve všech restauracích v ČR obsahovat informace o jednom z osmi vybraných živočišných druhů ohrožených klimatickými změnami včetně hračky v jejich podobě. "Toto aktuální a velmi vážné téma tak dětem představíme hravou formou a naše produkty přispějí nejen k pobavení, ale také ke vzdělání a rozvoji každé malé osobnosti," řekl Arnaud Burlin, generální ředitel McDonald's ČR/SR.
Sdílet článek na sociálních sítích