Zelená je in, ale bicykl je bicykl.
Jan Tuček
Jan Tuček
Autor je automobilový designér, šest let působil ve Škodě Auto, nyní pracuje pro německý Mercedes.
Bicykl je bicykl, to víme. Ale i auta by v tomto století mohla díky chvályhodným ekologickým tendencím přežít.
Až pojedeme na pařížský autosalon za dva roky, možná už tam bude stát Renault Megane nebo Kangoo na elektromotor. Šéf Renaultu jich chce v roce 2011 prodat 20 až 40 tisíc. A sní o tom, že baterie se budou dobíjet energií z větrných elektráren.
Kolem čistých aut je už větší humbuk než kolem rychlých strojů, jaké lidé obdivovali dřív. Renault přivezl elektrický koncept ZE, Citroen má svůj C-Cactus. Obě auta jezdí bez emisí, ale zatím jde jen o koncepty. Naopak Honda přivezla hybrid, který prý zbourá trh a bude levnější než populární Prius od Toyoty.
Vrcholnou podívanou pro ekology je elektromobil Pinifarina se solárním panelem na střeše a šňůrou do zásuvky. Pokrok nezastavíš!
Autor je automobilový designér, šest let působil ve Škodě Auto, nyní pracuje pro německý Mercedes.
Bicykl je bicykl, to víme. Ale i auta by v tomto století mohla díky chvályhodným ekologickým tendencím přežít.
Až pojedeme na pařížský autosalon za dva roky, možná už tam bude stát Renault Megane nebo Kangoo na elektromotor. Šéf Renaultu jich chce v roce 2011 prodat 20 až 40 tisíc. A sní o tom, že baterie se budou dobíjet energií z větrných elektráren.
Kolem čistých aut je už větší humbuk než kolem rychlých strojů, jaké lidé obdivovali dřív. Renault přivezl elektrický koncept ZE, Citroen má svůj C-Cactus. Obě auta jezdí bez emisí, ale zatím jde jen o koncepty. Naopak Honda přivezla hybrid, který prý zbourá trh a bude levnější než populární Prius od Toyoty.
Vrcholnou podívanou pro ekology je elektromobil Pinifarina se solárním panelem na střeše a šňůrou do zásuvky. Pokrok nezastavíš!
Zdroj:Podniky a trhy
Sdílet článek na sociálních sítích