Ekologie a reklamní obrazovky
Ekologie a reklama si nikdy příliš nerozuměly. Buď se spotřebovávaly suroviny jako dřevo na papír, nebo pálila elektrická energie na osvětlení ploch. O reklamních obrazovkách se ve světě začíná hovořit jako o ekologicky šetrných reklamních plochách.
Žádný padlý strom
Stovky tun papíru, barev a lepidla se ročně spotřebuje na polepy reklamních ploch. Jsou to vícenáklady, které prodražují reklamní plochy, ale také silná ekologická zátěž. Reklamní obrazovky žádné z těchto surovin nespotřebovávají, což je výhodou nejen pro komerčně využívané sítě obrazovek, ale také pro majitele obchodů. Ti totiž mají možnost pořídit reklamní nosič, který nejen, že poskytuje výhody permanentního osvětlení a dynamické prezentace. Zároveň šetří náklady na tisk i pořízení případných tiskáren pro nízko objemový tisk.
Snižování energetické náročnosti reklamních obrazovek
Řídící počítače reklamních obrazovek dneška již nejsou masivní PC sestavy, ale miniaturní pasivně chlazené mikropočítače s veškerými komponenty na základní desce a spotřebou nepřesahující příkon jedné žárovky.
Dalším krokem je postupné opouštění energeticky náročných zobrazovacích technologií jakou představují plasma obrazovky a přechod na úsporné LCD. S nástupem OLED technologie klesne spotřeba obrazovek minimálně o polovinu.