Zelená cesta ke zdraví
Kvalitní lázeňské či wellness ošetření stojí nejen na vhodném technickém zázemí a vyškolené pracovní síle, ale také na správné kosmetice. Společnost Beauty Brands International přináší na trh americkou přírodní kosmetickou značku Pevonia Botanica, která má ve svém programu více než 80 léčebných účinků.
Pro zakladatele firmy, Sylvii a Phillippa Hennessy, bylo vždy samozřejmostí angažovat se ve vývoji produktů stoprocentně organického původu. Sylvie Hennessy je dermatoložka a biochemička a své povolání neustále vidí ze dvou stran: jednak jako vývoj nejnovějších inovací v oblasti produktů, jednak se zabývá uplatněním těchto inovací při různých ošetřeních.
VE STOPÁCH PŘÍRODY
Filozofií a požadavkem kosmetiky Pevonia Botanica je harmonizace nejčistších přírodních elementů moře a země pomocí techniky k dosažení viditelných výsledků a zvláštního lázeňského zážitku. Pro její výrobu se používají výhradně organické látky. Výrobky neobsahují paraben, lanolin, minerální olej ani alkohol, nebyly testovány na zvířatech, jsou ekologicky baleny a certifikovány značkou Ecocert.
Bohatý výběr těchto produktů pokrývá všechny oblasti a nároky lázeňské péče, počínaje sadami pro měkké a tvrdé masky, vysoce koncentrovanými ampulemi, sadami vlákninových masek a speciálními enzymovými peelingy na obličej až po efektivní, jednoduše použitelné ošetření těla ke zpevnění a vyhlazení pokožky se speciálním zážitkem z ošetření.
Kosmetika Pevonia Botanica nabízí komplexní koncept pro lázně pokrývající všechny oblasti, tedy obličej, tělo, ruce a nohy, s nízkými náklady na ošetření díky úspornému použití a vysoké koncentraci účinných látek. Kromě toho je k dispozici rozsáhlý koncept pro lázně v oblastech portfolia jednotlivých produktů, marketingu a tréninku.
AUTOR: Petra Lauble-Bau
mezinárodní trenérka Beauty Brands International
ZDROJ: HOTEL&SPA MANAGEMENT