Středa, 24. dubna 2024

Tendr - Projekt likvidace pevného odpadu

Tendr - Projekt likvidace pevného odpadu
Latvia Liepaja Region Solid Waste Management Project Stav tendru: avízo tendru Banka: Světová banka Klíčová slova: automobily speciální , automobily užitkové , institucionální rozvoj , odpad pevný , různé stroje , služby technické , stavební projekty , školení , vozidla užitková , životní prostředí Popis: Projekt likvidace pevného odpadu v regionu Liepaja Finanční prostředky budou použity na nákup zboží a zabezpečení prací a služeb. Komponenty projektu: - vypracování podrobného plánu - vybudování nové regionální skládky včetně jímání plynu a výroby elektrické energie - rekultivace všech stávajících stavenišť - vytvoření systému sběru a přepravy odpadu - institucionální rozvoj a školení zaměstnanců - podpora při implementaci projektu V rámci projektu bude požadována dodávka zboží a prací: - nakladačů a vozidel pro přepravu kalu a průsakové vody - rekultivačních prací Procurement NoticeCountry: Latvia Project: LIEPAJA REGION SOLID WASTE MANAGEMENT PROJECT Financing: World Bank Abstract: GENERAL PROCUREMENT NOTICE Sector: Water Supply/Sanitation Deadline: not specified The Ministry of Finance has applied for a loan from the International Bank for Reconstruction and Development (IBRD) in the amount of US$ 2.4 million equivalent toward the cost of the Liepaja Region Solid Waste Management Project, and it intends to apply the loan proceeds to payments for goods and works procured under this project. The project is co-financed with a loan from the Nordic Investment Bank, grants from EU and Swedish International Development Agency (SIDA), and a financial contribution from the Prototype Carbon Fund (PCF) based on purchase of Carbon Reduction Units. The project includes the following components: Detailed design Establishment of a new regional landfill including gas collection and electricity Generation Remediation of all the existing sites Development of waste collection and transportation system Institutional development and training Implementation support Procurement of contracts financed by the loan is conducted through the procedures specified in the World Bank’s Guidelines: Procurement under IBRD Loans and IDA Credits, January 1995 (revised January and August 1996, September 1997 and January 1999), and is open to all bidders from eligible source countries as defined in the guidelines. Special procurement rules are used for contracts financed by EU and SIDA. Specific procurement notices for contracts to be bid under the World Bank’s international or national competitive bidding (ICB or NCB) procedures will be announced, as they become available, in the national press. They will address such items as Supply of a front-end loader, a transportation vehicle for sludge and leachate, a bulldozer Remediation works of small dump sites Interested eligible bidders who wish to be included on the mailing list to receive an invitation to bid under ICB or NCB procedures should contact the address below. Contact: Project Implementation Unit. Attn: Ritma Dubrovska, Director. Kr. Valdemara iela 12. LV-3401 Liepaja, Latvia. Tel: (371-34) 22762. Fax: (371-34) 80322. E-mail: ritmad@liepajas-udens.lv publikováno: 10.12.2002
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů