V přístavu se mají recyklovat autovraky
Lovosice - Lovosický přístav, jenž se nachází v sousedství nové průmyslové zóny,
čeká zajímavé využití. V Praze totiž došlo k podpisu dohody mezi majitelem
areálu, tedy Česko - saskými přístavy, a společností TSR, s.r.o. Praha. Ta zde
hodlá investovat 2,5 milionu Euro s cílem postavit provoz na likvidaci
automobilových vraků. Zájmem EU je, aby se dařilo recyklovat stále se zvyšující
množství autovraků [https://www.kamsnim.cz/categories/autovrak] v provozech na
ekologických linkách.
Než v přístavu dojde k zahájení montážních prací, bude třeba zvýšit základovou
desku pro případ povodně. Výkonná technologie dokáže recyklovat celé automobily
po vypuštění provozních tekutin, vyjmutí akumulátorů a sejmutí pneumatik
[https://www.kamsnim.cz/categories/pneu]. Ze vzniklého materiálu se pak
odseparují nekovové části a kov se převede do tvaru kuliček, které jsou vysoce
žádány jako vsátka do moderních elektropecí.
\"Investice se bude realizovat i přes problémy, které nás trápí. V katastru je
totiž několik malých pozemků, u kterých nelze dohledat majitele. Řízení se vleče
velmi dlouho a může zbrzdit další dva projekty, které zde chtějí realizovat jiní
zahraniční investoři. Všechny tři akce, z nichž ta první má velice ekologický
význam, by mohly alespoň částečně zmírnit nezaměstnanost v regionu,\" uvedl
jednatel Česko - saských přístavů Jiří Aster.
Česko - saské přístavy vlastní ještě přístav v Děčíně a tvoří jako dceřiná
společnost spolu s dalšími čtyřmi firmami Saských přístavů Horní Labe logistický
řetězec, který zajišťuje určité koncepty přeprav např. kontejnerů po vodě z
Děčína do Drážďan, odkud je návaznost především železnicí do dalších přepravních
míst v Evropě. Česko - saské přístavy se snaží své pozemky v Lovosicích
nabídnout dalším investorům, kteří mají především zájem využívat možnosti
kombinované dopravy.
Lovosice - Lovosický přístav, jenž se nachází v sousedství nové průmyslové zóny, čeká zajímavé využití. V Praze totiž došlo k podpisu dohody mezi majitelem areálu, tedy Česko - saskými přístavy, a společností TSR, s.r.o. Praha. Ta zde hodlá investovat 2,5 milionu Euro s cílem postavit provoz na likvidaci automobilových vraků. Zájmem EU je, aby se dařilo recyklovat stále se zvyšující množství autovraků v provozech na ekologických linkách.
Než v přístavu dojde k zahájení montážních prací, bude třeba zvýšit základovou desku pro případ povodně. Výkonná technologie dokáže recyklovat celé automobily po vypuštění provozních tekutin, vyjmutí akumulátorů a sejmutí pneumatik. Ze vzniklého materiálu se pak odseparují nekovové části a kov se převede do tvaru kuliček, které jsou vysoce žádány jako vsátka do moderních elektropecí.
\"Investice se bude realizovat i přes problémy, které nás trápí. V katastru je totiž několik malých pozemků, u kterých nelze dohledat majitele. Řízení se vleče velmi dlouho a může zbrzdit další dva projekty, které zde chtějí realizovat jiní zahraniční investoři. Všechny tři akce, z nichž ta první má velice ekologický význam, by mohly alespoň částečně zmírnit nezaměstnanost v regionu,\" uvedl jednatel Česko - saských přístavů Jiří Aster.
Česko - saské přístavy vlastní ještě přístav v Děčíně a tvoří jako dceřiná společnost spolu s dalšími čtyřmi firmami Saských přístavů Horní Labe logistický řetězec, který zajišťuje určité koncepty přeprav např. kontejnerů po vodě z Děčína do Drážďan, odkud je návaznost především železnicí do dalších přepravních míst v Evropě. Česko - saské přístavy se snaží své pozemky v Lovosicích nabídnout dalším investorům, kteří mají především zájem využívat možnosti kombinované dopravy.
Než v přístavu dojde k zahájení montážních prací, bude třeba zvýšit základovou desku pro případ povodně. Výkonná technologie dokáže recyklovat celé automobily po vypuštění provozních tekutin, vyjmutí akumulátorů a sejmutí pneumatik. Ze vzniklého materiálu se pak odseparují nekovové části a kov se převede do tvaru kuliček, které jsou vysoce žádány jako vsátka do moderních elektropecí.
\"Investice se bude realizovat i přes problémy, které nás trápí. V katastru je totiž několik malých pozemků, u kterých nelze dohledat majitele. Řízení se vleče velmi dlouho a může zbrzdit další dva projekty, které zde chtějí realizovat jiní zahraniční investoři. Všechny tři akce, z nichž ta první má velice ekologický význam, by mohly alespoň částečně zmírnit nezaměstnanost v regionu,\" uvedl jednatel Česko - saských přístavů Jiří Aster.
Česko - saské přístavy vlastní ještě přístav v Děčíně a tvoří jako dceřiná společnost spolu s dalšími čtyřmi firmami Saských přístavů Horní Labe logistický řetězec, který zajišťuje určité koncepty přeprav např. kontejnerů po vodě z Děčína do Drážďan, odkud je návaznost především železnicí do dalších přepravních míst v Evropě. Česko - saské přístavy se snaží své pozemky v Lovosicích nabídnout dalším investorům, kteří mají především zájem využívat možnosti kombinované dopravy.
Sdílet článek na sociálních sítích