Dodávka záznamových médií a recyklační služby
S000000 Blíže neurčeno - Služby
Anotace tendru:
Evropská komise vypisuje výběrové řízení na uzavření rámcové smlouvy na dodávku záznamových médií a recyklační služby. Nabídka do tendru musí být zaslána do 24. 4. 2008. Tendrová dokumentace je bezplatně dostupná pro firmy do 17. 4. 2008. Nabídka do tendru musí být zpracována v jakémkoliv jazyce členského státu EU.
Popis tendru (Slovenština):
B-Brusel: Dodávka záznamových médií a recyklačních služeb
Oznámení o zakázce
Dodávky
Oddíl I: Veřejný zadavatel
I.1)
Název, adresa a kontaktní místa:
Evropská komise, generální ředitelství pro komunikaci, oddělení COMM.C1, Audiovizuální služby, k rukám: Fabrizia de Rosa, vedoucí oddělení, BERL 4/363, B-1049 Bruxelles/Brussel. Tel.: (32-2) 299 37 39. Fax: (32-2) 299 93 01. E-mail: Fabrizia.de-rosa@ec.europa.eu.
Internetová adresa:
Obecná adresa veřejného zadavatele: ec.europa.eu
Další informace lze získat:
Evropská komise, oddělení COMM.C.1, Audiovizuální služby, BERL 4/366, k rukám: Laurence Garab, B-1049 Bruxelles/Brussel. Fax: (32-2) 299 93 01. E-mail: laurence.garab@ec.europa.eu.
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
Evropská komise, oddělení COMM.C.1, Audiovizuální služby, BERL 4/366, k rukám: Laurence Garab, B-1049 Bruxelles/Brussel. Fax: (32-2) 299 93 01. E-mail: laurence.garab@ec.europa.eu.
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
Viz výše uvedená kontaktní místa.
I.2)
Druh veřejného zadavatele a hlavní předmět činnosti:
Evropský orgán/agentura nebo evropská organizace.
Služby pro širokou veřejnost.
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů: Ne.
Oddíl II: Předmět zakázky
II.1)
Popis
II.1.1)
Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem:
Dodávka záznamových médií a recyklačních služeb.
II.1.2)
Druh zakázky a místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Dodávky.
Koupě.
Hlavní místo plnění: B-Bruxelles/Brussel.
II.1.3)
Toto oznámení se týká:
Uzavření rámcové smlouvy.
II.1.4)
Informace o rámcové smlouvě:
Rámcová smlouva s jediným účastníkem.
Doba trvání rámcové smlouvy: 4 roky.
Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy:
Odhadovaná hodnota: 1 300 000 EUR bez DPH.
II.1.5)
Stručný popis zakázky:
Zakázka se zaměří na dodání audiovizuálních záznamových médií a recyklaci. Všechny materiály musí být vhodné na vysílání, které umožní pokrytí, editování, kopírování, vydání a uchování současných událostí EU.
II.1.6)
Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV):
25331000, 25261000, 25263000, 90315300.
II.1.7)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA):
Ano.
II.1.8)
Rozdělení do položek:
Ano.
Nabídky mohou být podány pro: 1 nebo více položek.
II.1.9)
Budou přijímány varianty:
Ne.
II.2)
Množství nebo rozsah zakázky
II.2.1)
Celkové množství nebo rozsah:
Odhadovaná hodnota jednotlivých rámcových smluv je následující:
položka č. I – záznamová média: 250 000 EUR za rok, tj. 1 000 000 EUR na 4 roky;
položka č. II – recyklační služby: 75 000 EUR za rok, tj. 300 000 EUR na 4 roky.
II.2.2)
Opce:
Ne.
II.3)
Doba trvání zakázky nebo lhůta pro dokončení:
Doba trvání: 48 měsíců od zadání zakázky.
Informace o položkách
Položka č. 1
Název: záznamová média.
1)
Stručný popis:
Zakázka se týká dodání audiovizuálních záznamových médií. Všechny materiály musí být vhodné na vysílání, které umožní pokrytí, editování, kopírování, vydání a uchování současných událostí EU.
2)
Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV):
25331000, 25261000, 25263000.
3)
Množství nebo rozsah:
1 000 000 EUR / 4 roky.
4)
Údaj o odlišném datu doby trvání zakázky nebo zahájení/dokončení:
Doba trvání: 48 měsíců od zadání zakázky.
Položka č. 2
Název: recyklační služby pro záznamová média
2)
Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV):
90315300.
3)
Množství nebo rozsah:
300 000 EUR / 4 roky.
4)
Údaj o odlišném datu doby trvání zakázky nebo zahájení/dokončení:
Doba trvání: 48 měsíců od zadání zakázky.
Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace
III.1)
Podmínky vztahující se k zakázce
III.1.2)
Hlavní podmínky financování a platební podmínky a/nebo odkaz na příslušná opatření, která tyto podmínky upravují:
Platba bude provedena do 30 dní od data předložení faktury, řádně vystavené v souladu s vnitrostátními účetními předpisy, a kopie objednávky.
III.1.4)
Další zvláštní podmínky, kterým plnění zakázky podléhá:
Ne.
III.2)
Podmínky účasti
III.2.1)
Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících:
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
viz příslušný bod ve specifikacích.
III.2.2)
Ekonomická a finanční způsobilost:
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
viz příslušný bod ve specifikacích.
III.2.3)
Technická způsobilost:
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
viz příslušný bod ve specifikacích.
III.2.4)
Vyhrazené zakázky:
Ne.
Oddíl IV: Řízení
IV.1)
Druh řízení
IV.1.1)
Druh řízení:
Otevřené.
IV.2)
Kritéria pro zadání zakázky
IV.2.1)
Kritéria pro zadání zakázky:
Nejnižší cena.
IV.2.2)
Bude použita elektronická aukce:
Ne.
IV.3)
Administrativní informace
IV.3.1)
Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem:
PO/2008-11/C1.
IV.3.2)
Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky:
Ne.
IV.3.3)
Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu:
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům: 17.4.2008.
Poplatek za dokumenty: Ne.
IV.3.4)
Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast:
24.4.2008 (15:00).
IV.3.6)
Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány:
Angličtina, bulharština, čeština, dánština, estonština, finština, francouzština, irština, italština, litevština, lotyština, maďarština, maltština, němčina, nizozemština, polština, portugalština, rumunština, řečtina, slovenština, slovinština, španělština nebo švédština.
IV.3.7)
Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán:
Doba trvání: 8 měsíců od uplynutí lhůty pro přijetí nabídek.
IV.3.8)
Podmínky pro otevírání nabídek:
30.4.2008 (15:00).
Místo: Budova Berlaymont, rue de la Loi 200, B-Bruxelles/Brussel.
Osoby oprávněné k tomu, aby byly přítomny otevírání nabídek: Ano.
Zástupci Komise a zástupci uchazečů.
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.1)
Jedná se o opakovanou zakázku:
Ne.
VI.2)
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků EU:
Ne.
VI.4)
Odvolací řízení
VI.4.1)
Subjekt odpovědný za odvolací řízení:
Soud prvního stupně Evropských společenství, boulevard Konrad Adenauer, L-2925 Luxembourg. Tel.: (352) 43 03-1. Fax: (352) 43 03 21 00. E-mail: CFI.Registry@curia.europa.eu. URL: curia.europa.eu.
Subjekt odpovědný za mediační řízení:
Evropský veřejný ochránce práv, 1, avenue du Président Robert Schuman, BP 403, F-67001 Strasbourg Cedex. Tel.: (33) 388 17 23 13. Fax: (33) 388 17 90 62. E-mail: eo@ombudsman.europa.eu. URL: www.ombudsman.europa.eu.
VI.4.2)
Podání odvolání:
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
do 2 měsíců od oznámení žalobci nebo, jinak, od data, kdy se o něm dověděli. Stížnost podaná evropskému veřejnému ochránci práv ani nepozastavuje tuto lhůtu, ani nezahajuje novou lhůtu pro podání odvolání.
VI.4.3)
Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání:
Soud prvního stupně Evropských společenství, boulevard Konrad Adenauer, L-2925 Luxembourg. Tel.: (352) 43 03-1. Fax: (352) 43 03 21 00. E-mail: CFI.Registry@curia.europa.eu. URL: curia.europa.eu.
VI.5)
Datum odeslání tohoto oznámení:
3.3.2008.
Kontaktní informace:
odborný pracovník, specialista CzechTrade
pavel.talafus@czechtrade.cz
Fax: 420224913813