Časopis společnosti ASEKOL zvítězil v soutěži Zlatý středník
Nezisková společnost ASEKOL, která se zabývá organizací sběru a recyklace vysloužilých elektrozařízení, uspěla v prestižní soutěži firemních časopisů Zlatý středník. Magazín Zpětný odběr zvítězil v kategorii Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry. Soutěž každoročně vyhlašuje organizace PR Klub. Letos proběhl už její šestý ročník.
Kategorie, jíž Zpětný odběr opanoval, je charakterizována jako „periodická publikace, kterou vydávají úřady a instituce státní, veřejné a neziskové sféry a je určena občanům a komunitám.“ Hlavními kritérii pro rozhodování o vítězství byla například komplexnost informačního obsahu, zajímavost, vhodnost pro danou cílovou skupinu, grafická úroveň apod. „Vítězství v soutěži si velmi vážíme,“ říká šéfredaktorka časopisu Eva Lukešová ze společnosti ASEKOL a dodává: „V časopisu se snažíme věnovat nejen událostem kolem ASEKOLU, ale i celkové situaci zpětného odběru vysloužilých elektrozařízení v CR, jeho aktuálním tématům a problémům. Neopomínáme ani jednotlivé regiony. Důraz klademe hlavně na čtivost, zajímavost a aktuálnost obsahu.“
Časopis Zpětný odběr vychází třikrát ročně. Poprvé vyšel 18. června 2007 nákladem 4000 kusů. Produkci a výrobu magazínu má na starosti firma Boomerang Publishing. Aktuální číslo vyšlo
8. března 2008 a je volně ke stažení na http://www.asekol.cz/Soubory/Zpetny_odber_1_08.pdf.
Společnost ASEKOL s.r.o., je nezisková společnost, která provozuje kolektivní systém zpětného odběru elektrozařízení. V prosinci roku 2005 byl ASEKOL zapsán Ministerstvem životního prostředí ČR jako jediný systém pro zpětný odběr historických elektrozařízení v oblastech výpočetní, telekomunikační a kancelářské techniky, spotřební elektroniky, hraček a vybavení pro volný čas a sport (tj. skupiny 3, 4, a 7). ASEKOL má uzavřeny smlouvy o zřízení míst zpětného odběru s více než 2700 městy a obcemi a 1187 servisy, opravnami a prodejnami elektro.
Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Jejím vyhlašovatelem je PR Klub, o. s. Soutěž podporují APRA (Asociace Public Relations Agentur), Asociace poskytovatelů internetových řešení, časopisy Marketing Magazine a Strategie, Česká marketingová společnost, Marketingový klub ČR, SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) a Actum, s. r. o. V letošním roce se ceny udělovaly ve 12 kategoriích.
Kontakty
Ondřej Tesař, AMI Communications, e-mail: ondrej.tesar@amic.cz, tel.: 234 124 112, 602 698 854, tiskové středisko http://press.amic.cz/cs/asekol/
Hana Ansorgová, ASEKOL, e-mail: ansorgova@asekol.cz, tel.: 261 303 266, www.asekol.cz