Ekologická likvidace autovraků v Hlučíně
Dne 23.dubna 2009 od 11 – 16 hodin proběhne v areálu TS Hlučín, ul.
Markvartovická nadstandardní ekologická likvidace autogramů. Pokud dodá občan
kompletní vrak bude mu vydáno potvrzrní o ekologické likvidaci zcela
bezplatně.
Dne 23.dubna 2009 od 11 – 16 hodin proběhne v areálu TS Hlučín, ul. Markvartovická nadstandardní ekologická likvidace autogramů. Pokud dodá občan kompletní vrak bude mu vydáno potvrzrní o ekologické likvidaci zcela bezplatně.
Poplatek za nekompletní autogram:
- bez motoru 600,-Kč
- bez převodovky 350,-Kč
- za každé chybějící kolo 100,- Kč (netýká se rezervy)
Cena za přepravu do místa demontáže :
- 100,- Kč/vozidlo
!NOVINKA PRO MAJITELE NEPOJÍZDNÝCH VOZIDEL!!
OBČANÉ HLUČÍNA, KTEŘÍ MAJÍ NEPOJÍZDNÉ VOZIDLO, SI NA VÝŠE UVEDENÝ DEN MOHOU OBJEDNAT ODVOZ Z MÍSTA BYDLIŠTĚ NA MÍSTO SBĚRU. POŽADAVKY NA ODTAH LZE DOHODNOUT NA MÍSTĚ V DEN SBĚRU. VZHLEDEM K TOMU, ŽE KAPACITA TÉTO SLUŽBY
JE OMEZENÁ, DOPORUČUJE SE MAJITELŮM VYUŽÍT MOŽNOST OBJEDNÁVKY PŘEDEM NA TELEFONU 604 228 312. V TOMTO PŘÍPADĚ ZA ODVOZ KOMPLETNÍHO VOZIDLA ZAPLATÍ MAJITEL CELKEM 200,- Kč (za vozidlo nekompletní k této ceně platí poplatky - ceník viz výše). ZVÝHODNĚNÉ CENY ZA DOPRAVU JSOU PLATNÉ POUZE V DEN SBĚRU!!
Potřebné doklady :
- majitel vozu : občanský průkaz
velký technický průkaz vozidla
- ostatní osoby : plnou moc od majitele vozidla jako souhlas k likvidaci,
velký technický průkaz vozidla
Majitelé takto předaných autovraků obdrží na místě od pracovníka ŽDB GROUP a.s. (vlastnící souhlas KÚ Moravskoslezského kraje pro sběr, výkup a využívání autovraků a ostatních dopravních prostředků) „ Potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků „ – doklad potřebný pro vyřazení vozidla z evidence motorových vozidel.
Bližší informace Vám poskytnou pracovníci MěÚ Hlučín, tel.595020233, 595020274, příp.
ŽDB GROUP a.s. Bohumín, provoz Recyklace tel. 596 083 671, 596 082 673 (pracovní dny od 6 – 14 hodin) nebo na mobilech 604 228 312, 604 228 455
Poplatek za nekompletní autogram:
- bez motoru 600,-Kč
- bez převodovky 350,-Kč
- za každé chybějící kolo 100,- Kč (netýká se rezervy)
Cena za přepravu do místa demontáže :
- 100,- Kč/vozidlo
!NOVINKA PRO MAJITELE NEPOJÍZDNÝCH VOZIDEL!!
OBČANÉ HLUČÍNA, KTEŘÍ MAJÍ NEPOJÍZDNÉ VOZIDLO, SI NA VÝŠE UVEDENÝ DEN MOHOU OBJEDNAT ODVOZ Z MÍSTA BYDLIŠTĚ NA MÍSTO SBĚRU. POŽADAVKY NA ODTAH LZE DOHODNOUT NA MÍSTĚ V DEN SBĚRU. VZHLEDEM K TOMU, ŽE KAPACITA TÉTO SLUŽBY
JE OMEZENÁ, DOPORUČUJE SE MAJITELŮM VYUŽÍT MOŽNOST OBJEDNÁVKY PŘEDEM NA TELEFONU 604 228 312. V TOMTO PŘÍPADĚ ZA ODVOZ KOMPLETNÍHO VOZIDLA ZAPLATÍ MAJITEL CELKEM 200,- Kč (za vozidlo nekompletní k této ceně platí poplatky - ceník viz výše). ZVÝHODNĚNÉ CENY ZA DOPRAVU JSOU PLATNÉ POUZE V DEN SBĚRU!!
Potřebné doklady :
- majitel vozu : občanský průkaz
velký technický průkaz vozidla
- ostatní osoby : plnou moc od majitele vozidla jako souhlas k likvidaci,
velký technický průkaz vozidla
Majitelé takto předaných autovraků obdrží na místě od pracovníka ŽDB GROUP a.s. (vlastnící souhlas KÚ Moravskoslezského kraje pro sběr, výkup a využívání autovraků a ostatních dopravních prostředků) „ Potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraků „ – doklad potřebný pro vyřazení vozidla z evidence motorových vozidel.
Bližší informace Vám poskytnou pracovníci MěÚ Hlučín, tel.595020233, 595020274, příp.
ŽDB GROUP a.s. Bohumín, provoz Recyklace tel. 596 083 671, 596 082 673 (pracovní dny od 6 – 14 hodin) nebo na mobilech 604 228 312, 604 228 455
Sdílet článek na sociálních sítích