Nejlepší obal je sklo
Tři čtvrtiny spotřebitelů preferují jako obal sklo
[https://www.kamsnim.cz/categories/skloBile]. Vyplynulo to z průzkumu, kterého
se ve 12 zemích (včetně ČR) zúčastnilo 6200 evropských domácností. Výzkum sice
postrádá určitou nezávislost, neboť vznikl na objednávku Evropské federace
výrobců obalového skla, přesto ale jeho závěry stojí za pozornost. Podle
dotazování polovina respondentů věří, že sklo
[https://www.kamsnim.cz/categories/skloBile] má větší pozitivní dopad na životní
prostředí než ostatní obalové materiály, jako jsou plasty, plechovky a kartony.
Průzkum ukázal, že většina spotřebitelů má obavy z rizika, které mohou
představovat určité materiály používané jako obaly potravin a nápojů. Celých 69
% kupujících je přesvědčeno, že původní chuť a nutriční hodnoty potravin a
nápojů nejlépe uchovává obalové sklo, a 48 % uvedlo, že ze zdravotního hlediska
je sklo [https://www.kamsnim.cz/categories/skloBile] nejbezpečnější obalový
materiál. Spotřebitelé si s potravinami a nápoji balenými ve skle spojují také
prestiž. Naprostá většina respondentů (86 %) má pocit, že obalové sklo
[https://www.kamsnim.cz/categories/skloBile] umocňuje zážitek z "výjimečné
události", a proto přisuzuje výrobkům baleným ve skle vyšší přidanou hodnotu.
Tři čtvrtiny spotřebitelů preferují jako obal sklo. Vyplynulo to z průzkumu, kterého se ve 12 zemích (včetně ČR) zúčastnilo 6200 evropských domácností. Výzkum sice postrádá určitou nezávislost, neboť vznikl na objednávku Evropské federace výrobců obalového skla, přesto ale jeho závěry stojí za pozornost. Podle dotazování polovina respondentů věří, že sklo má větší pozitivní dopad na životní prostředí než ostatní obalové materiály, jako jsou plasty, plechovky a kartony. Průzkum ukázal, že většina spotřebitelů má obavy z rizika, které mohou představovat určité materiály používané jako obaly potravin a nápojů. Celých 69 % kupujících je přesvědčeno, že původní chuť a nutriční hodnoty potravin a nápojů nejlépe uchovává obalové sklo, a 48 % uvedlo, že ze zdravotního hlediska je sklo nejbezpečnější obalový materiál. Spotřebitelé si s potravinami a nápoji balenými ve skle spojují také prestiž. Naprostá většina respondentů (86 %) má pocit, že obalové sklo umocňuje zážitek z "výjimečné události", a proto přisuzuje výrobkům baleným ve skle vyšší přidanou hodnotu.
Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích