Čtvrtek, 25. dubna 2024

Reklamou v ČT Zoo Praha oznamuje, že se stále oklepává z povodní

Reklamou v ČT Zoo Praha oznamuje, že se stále oklepává z povodní
Od chvíle kdy před deseti měsíci vyplavila pražskou zoologickou zahradu vzedmutá Vltava, darovali sponzoři na obnovu zoo téměř 23 milionů korun. Protože to však zatím nestačí, zahrada pokračuje v reklamní kampani. Česká televize v červnu vysílá spot vyzývající k podpoře další dárce. Různá zvířata se v něm oklepávají od vody. \"Reklamu už promítala multikina. Má velký úspěch,\" řekl ČTK mluvčí zoo Vít Kahle. Zatím se podle něj nedá říct, zda reklama vysílaná na základě smlouvy o mediální spolupráci s ČT přilákala nové dárce. Klip, který doprovodil hudbou a namluvil muzikant Dan Bárta, se však líbí. Na konferenci světové a evropské asociace zoologických zahrad v Budapešti získal cenu v soutěži o nelepší reklamní předmět. Spot je z dílny Rotor Production a jeho autorem je David Rauch. Česká televize bude reklamu vysílat tento měsíc a v září. Zdroj: eKOLOGIE
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů