Kraj dá na šumavské linky dvě stě tisíc korun
Krajský úřad v Plzni vyhověl žádosti Správy Národního parku Šumava a poskytne mu
v letošním roce finanční příspěvek na provoz autobusových linek s ekologicky
šetrným palivem.
"Kraj zmíněné linky podporuje od roku 2002, kdy přispěl částkou 150 tisíc korun.
O rok později dal 100 tisíc, v roce 2004 navýšil podporu na 200 tisíc. Stejnou
částku vyplatí i v letošním roce," řekl Miroslav Jaroš z krajského odboru
dopravy.
"Zelenými autobusy, na jejichž provozu se podílí Plzeňský a Jihočeský kraj i
Evropská unie a které jsou mezi turisty čím dál populárnější, se dá snadno
pohybovat po trasách mezi Kvildou, Stachy, Horskou Kvildou, Horní Vltavicí,
Špičákem a Sušicí," vysvětluje mluvčí NP Šumava Radovan Holub.
Projekt ekologické dopravy je tvořen autobusovými linkami, které přepravují
turisty, jejich bagáž a jízdní kola. "Vloni byly dva z autobusů doplněny
závěsnými vozíky pro přepravu 25 jízdních kol. Protože se to osvědčilo, budou
bicykly přepravovat i letos," řekl Holub.
Vloni jezdily zelené autobusy na trasách mezi Špičákem a Kaplicí pod Boubínem,
Sušicí a Kvildou, Horskou Kvildou a Bučinou, Kvildou a Churáňovem, a Novou Pecí
a Jelením Vrchem. Spoje jezdily na většině tras od 1. července do 31. srpna.
Krajský úřad v Plzni vyhověl žádosti Správy Národního parku Šumava a poskytne mu v letošním roce finanční příspěvek na provoz autobusových linek s ekologicky šetrným palivem.
"Kraj zmíněné linky podporuje od roku 2002, kdy přispěl částkou 150 tisíc korun. O rok později dal 100 tisíc, v roce 2004 navýšil podporu na 200 tisíc. Stejnou částku vyplatí i v letošním roce," řekl Miroslav Jaroš z krajského odboru dopravy.
"Zelenými autobusy, na jejichž provozu se podílí Plzeňský a Jihočeský kraj i Evropská unie a které jsou mezi turisty čím dál populárnější, se dá snadno pohybovat po trasách mezi Kvildou, Stachy, Horskou Kvildou, Horní Vltavicí, Špičákem a Sušicí," vysvětluje mluvčí NP Šumava Radovan Holub.
Projekt ekologické dopravy je tvořen autobusovými linkami, které přepravují turisty, jejich bagáž a jízdní kola. "Vloni byly dva z autobusů doplněny závěsnými vozíky pro přepravu 25 jízdních kol. Protože se to osvědčilo, budou bicykly přepravovat i letos," řekl Holub.
Vloni jezdily zelené autobusy na trasách mezi Špičákem a Kaplicí pod Boubínem, Sušicí a Kvildou, Horskou Kvildou a Bučinou, Kvildou a Churáňovem, a Novou Pecí a Jelením Vrchem. Spoje jezdily na většině tras od 1. července do 31. srpna.
"Kraj zmíněné linky podporuje od roku 2002, kdy přispěl částkou 150 tisíc korun. O rok později dal 100 tisíc, v roce 2004 navýšil podporu na 200 tisíc. Stejnou částku vyplatí i v letošním roce," řekl Miroslav Jaroš z krajského odboru dopravy.
"Zelenými autobusy, na jejichž provozu se podílí Plzeňský a Jihočeský kraj i Evropská unie a které jsou mezi turisty čím dál populárnější, se dá snadno pohybovat po trasách mezi Kvildou, Stachy, Horskou Kvildou, Horní Vltavicí, Špičákem a Sušicí," vysvětluje mluvčí NP Šumava Radovan Holub.
Projekt ekologické dopravy je tvořen autobusovými linkami, které přepravují turisty, jejich bagáž a jízdní kola. "Vloni byly dva z autobusů doplněny závěsnými vozíky pro přepravu 25 jízdních kol. Protože se to osvědčilo, budou bicykly přepravovat i letos," řekl Holub.
Vloni jezdily zelené autobusy na trasách mezi Špičákem a Kaplicí pod Boubínem, Sušicí a Kvildou, Horskou Kvildou a Bučinou, Kvildou a Churáňovem, a Novou Pecí a Jelením Vrchem. Spoje jezdily na většině tras od 1. července do 31. srpna.
Zdroj:Právo
Sdílet článek na sociálních sítích