Získaná dotace podpoří environmentální osvětu nejen dětí
FRÝDEK-MÍSTEK - V rámci Rozvojového programu Podpora environmentálního
vzdělávání výchovy a osvěty ve školách v roce 2007 vyhlášeného ministerstvem
školství, mládeže a tělovýchovy, získala Základní škola a mateřská škola ve
Frýdku-Místku, Lískovci finanční dotaci ve výši 94 300 Kč. Jak s financemi
naložila?
„Zpracovali jsme projekt s názvem Zkvalitnění využití stávajícího školního
skleníku a školní zahrady pro výuku přírodovědných předmětů, jehož cílem je
výchova žáků k udržitelnému způsobu života, vytváření vazby žáků k přírodě,
ochraně životního prostředí, praktickému ověřování vědomostí získaných v
přírodovědných předmětech, pozorování vlivu činnosti člověka na rostliny a
okolí, realizace pěstitelských pokusů, řešení problémů a realizace témat
mezinárodního projektu Ekoškola,“ přiblížil ředitel školy Jan Petr, podle
kterého rozhodně stojí za námahu kladně ovlivňovat u žáků ekologické smýšlení.
FRÝDEK-MÍSTEK - V rámci Rozvojového programu Podpora environmentálního vzdělávání výchovy a osvěty ve školách v roce 2007 vyhlášeného ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, získala Základní škola a mateřská škola ve Frýdku-Místku, Lískovci finanční dotaci ve výši 94 300 Kč. Jak s financemi naložila?
Finanční dotace byla využita na úpravy školního skleníku, na instalaci nádoby na dešťovou vodu, jež bude následně využívána pro zálivku ve skleníku a na pokusných záhonech, či úpravu kompostiště pro kompostování zelené hmoty ze školní zahrady a školního pozemku. „Peníze jsme využili také na úpravy ve stávající přírodní učebně, kde jsme opravili lavičky, a mohli jsme provést také estetické úpravy školní zahrady ve vstupním prostoru před budovou školy vysázením okrasných keřů,“ uzavřel výčet vylepšení ředitel školy.
„Zpracovali jsme projekt s názvem Zkvalitnění využití stávajícího školního skleníku a školní zahrady pro výuku přírodovědných předmětů, jehož cílem je výchova žáků k udržitelnému způsobu života, vytváření vazby žáků k přírodě, ochraně životního prostředí, praktickému ověřování vědomostí získaných v přírodovědných předmětech, pozorování vlivu činnosti člověka na rostliny a okolí, realizace pěstitelských pokusů, řešení problémů a realizace témat mezinárodního projektu Ekoškola,“ přiblížil ředitel školy Jan Petr, podle kterého rozhodně stojí za námahu kladně ovlivňovat u žáků ekologické smýšlení.
Finanční dotace byla využita na úpravy školního skleníku, na instalaci nádoby na dešťovou vodu, jež bude následně využívána pro zálivku ve skleníku a na pokusných záhonech, či úpravu kompostiště pro kompostování zelené hmoty ze školní zahrady a školního pozemku. „Peníze jsme využili také na úpravy ve stávající přírodní učebně, kde jsme opravili lavičky, a mohli jsme provést také estetické úpravy školní zahrady ve vstupním prostoru před budovou školy vysázením okrasných keřů,“ uzavřel výčet vylepšení ředitel školy.
(zdroj: město Frýdek-Místek)
Sdílet článek na sociálních sítích