Deník Metro zahájil půlroční kampaň
Deník Metro odstartoval půlroční kampaň na podporu ekologické iniciativy "Go green with Metro", která navazuje na recyklační program deníku Metro podporující sdílení výtisku novin více čtenáři.
Kampaň probíhá kromě komunikace v samotném deníku i formou brandingu prostor v Palace Cinemas Nový Smíchov. Od pokladen budou návštěvníci směřováni "zeleným navigačním systémem" do premiérového sálu Metro. Navigační systém bude doplněn o branding kruhového ochozu, předsálí, sedadel, popcorn boxů, a speciální audiovizitky, která bude nasazena před začátkem každého filmu, v podání Jiřího Lábuse, který propůjčil svůj hlas i rozhlasové kampani recyklačního programu deníku Metro.
Kampaň byla vytvořena inhouse v kreativním oddělení centrálního marketingu mediální skupiny Mafra. Recyklační program spustil deník Metro před dvěma lety. Jeho cílem je vrátit do distribuce už přečtené výtisky. Ve stanicích pražského metra byly proto umístěny recyklačn í stojany a recyklační boxy, kam je možné přečtené výtisky vracet.