Pátek, 29. března 2024

Deník Metro zahájil půlroční kampaň

Deník Metro zahájil půlroční kampaň

Deník Metro odstartoval půlroční kampaň na podporu ekologické iniciativy "Go green with Metro", která navazuje na recyklační program deníku Metro podporující sdílení výtisku novin více čtenáři.

Kampaň probíhá kromě komunikace v samotném deníku i formou brandingu prostor v Palace Cinemas Nový Smíchov. Od pokladen budou návštěvníci směřováni "zeleným navigačním systémem" do premiérového sálu Metro. Navigační systém bude doplněn o branding kruhového ochozu, předsálí, sedadel, popcorn boxů, a speciální audiovizitky, která bude nasazena před začátkem každého filmu, v podání Jiřího Lábuse, který propůjčil svůj hlas i rozhlasové kampani recyklačního programu deníku Metro.

Kampaň byla vytvořena inhouse v kreativním oddělení centrálního marketingu mediální skupiny Mafra. Recyklační program spustil deník Metro před dvěma lety. Jeho cílem je vrátit do distribuce už přečtené výtisky. Ve stanicích pražského metra byly proto umístěny recyklačn í stojany a recyklační boxy, kam je možné přečtené výtisky vracet.

Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů