Agentura AdHackers prezentovala první výsledky výzkumu sociální rezonance.
Voda je třetí největší problém po běžencích a válce
Devětasedmdesát procent české veřejnosti vnímá jako reálný problém hrozící sucho. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, řešeného poprvé metodou takzvané sociální rezonance. Výzkum, který se týkal vnímání potenciálního nedostatku pitné vody, dnes prezentoval na tiskové konferenci v Senátu Parlamentu ČR Jan Řehák, zakladatel agentury AdHackers. Ta na něm spolupracovala s mediálním monitorem Newton Media a s výzkumnou společností STEM/Mark. Newton Media monitorovala příspěvky v médiích a v diskusích na sociálních sítích, STEM/Mark poté kvalitativním výzkumem zkoumal, na kolik se daný problém dotýká konkrétních lidí. Odborným garantem výzkumu byl Pavel Punčochář ze sekce vodního hospodářství ministerstva zemědělství.
Další text článku a grafy:
http://www.mediar.cz/voda-je-treti-nejvetsi-problem-po-uprchlicich-a-valce/