ISPA – Obnova čistící stanice odpadních vod pro Baia Mare
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_cislo.gif] Referenční číslo:
TE200556568
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_anotace.gif] Stav tendru:
avízo tendru
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_cena.gif] Banka:
EuropeAid - ISPA
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_urceni.gif] Země:
Rumunsko
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_urceni.gif] Identifikační číslo tendru:
56568
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_datum.gif] Datum uzávěrky:
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_zdroj.gif] Zdroj informace:
S 162
* [http://www.czechtrade.cz/img/bod_kategorie.gif] Obor dle celního sazebníku:
Referenční číslo:
TE200556568
Stav tendru:
avízo tendru
Banka:
EuropeAid - ISPA
Země:
Rumunsko
Identifikační číslo tendru:
56568
Datum uzávěrky:
Zdroj informace:
S 162
Obor dle celního sazebníku:
S00 Služby
ISPA – Obnova čistící stanice odpadních vod pro Baia Mare
2005/S 162-161184
Lokalita — Baia Mare, správní oblast Maramures, Rumunsko
Předběžné informace o zakázce na stavební práce
1. Referenční číslo: EuropeAid/122021/D/W/RO
2. Řízení: Mezinárodní otevřené nabídkové řízení.
3. Program: ISPA.
4. Financování: Finanční memorandum 2004 RO 16 P PE 004.
5. Zadavatel: Centrální finanční a kontraktační jednotka v rámci Ministerstva veřejných financí, 44 Mircea Vodă Boulevard, vchod B, Bukurešť, sector 3, Rumunsko. Tel. (40-21) 326 55 55 (linka 520). Fax: (40-21) 326 87 30/326 87 09. E-mail: auraradu@cfcu.ro. Kontaktní osoba: paní Aurelia Radu, vedoucí projektu.
6. Popis zakázky: Zakázka zahrnuje obnovu zařízení mechanické a biologické čistírny odpadních vod, jakož i opatření týkající se zařízení pro zpracování odpadního kalu pro průtok 83 376 m3/d a populačním ekvivalentem 163 300 za účelem dosažení souladu s rumunskou legislativou a směrnicí EU 91/271/EHS týkající se úpravy městských odpadních vod. Zakázka pokrývá projekt a provedení výše uvedených stavebních prací podle smluvních podmínek pro stavbu na klíč FIDIC &, Žlutá kniha, 1999.
7. Daný počet a názvy položek: Žádné.
8. Plánované datum zveřejnění: říjen 2005.
9. Další informace: Žádné.
10. Právní základ: Nařízení Rady (ES) č. 1267/1999 ze dne 21.6.1999, ustavující nástroj pro strukturální předvstupní politiky ve znění nařízení Rady (ES) č. 2500/2001 ze dne 17.12.2001 týkající se předvstupní finanční pomoci Turecku a ve znění nařízení Rady (ES) č. 769/2004 ze dne 21.4.2004.
Poznámky:
Mezi vyhlášením těchto předběžných informací a zveřejněním odpovídajícího vyhlášení zakázky musí uplynout doba minimálně 30 kalendářních dní.
Zainteresované fyzické nebo právnické osoby by proto v této fázi neměly zasílat nabídky ani žádosti o informace.
2005/S 162-161184
Lokalita — Baia Mare, správní oblast Maramures, Rumunsko
Předběžné informace o zakázce na stavební práce
1. Referenční číslo: EuropeAid/122021/D/W/RO
2. Řízení: Mezinárodní otevřené nabídkové řízení.
3. Program: ISPA.
4. Financování: Finanční memorandum 2004 RO 16 P PE 004.
5. Zadavatel: Centrální finanční a kontraktační jednotka v rámci Ministerstva veřejných financí, 44 Mircea Vodă Boulevard, vchod B, Bukurešť, sector 3, Rumunsko. Tel. (40-21) 326 55 55 (linka 520). Fax: (40-21) 326 87 30/326 87 09. E-mail: auraradu@cfcu.ro. Kontaktní osoba: paní Aurelia Radu, vedoucí projektu.
6. Popis zakázky: Zakázka zahrnuje obnovu zařízení mechanické a biologické čistírny odpadních vod, jakož i opatření týkající se zařízení pro zpracování odpadního kalu pro průtok 83 376 m3/d a populačním ekvivalentem 163 300 za účelem dosažení souladu s rumunskou legislativou a směrnicí EU 91/271/EHS týkající se úpravy městských odpadních vod. Zakázka pokrývá projekt a provedení výše uvedených stavebních prací podle smluvních podmínek pro stavbu na klíč FIDIC &, Žlutá kniha, 1999.
7. Daný počet a názvy položek: Žádné.
8. Plánované datum zveřejnění: říjen 2005.
9. Další informace: Žádné.
10. Právní základ: Nařízení Rady (ES) č. 1267/1999 ze dne 21.6.1999, ustavující nástroj pro strukturální předvstupní politiky ve znění nařízení Rady (ES) č. 2500/2001 ze dne 17.12.2001 týkající se předvstupní finanční pomoci Turecku a ve znění nařízení Rady (ES) č. 769/2004 ze dne 21.4.2004.
Poznámky:
Mezi vyhlášením těchto předběžných informací a zveřejněním odpovídajícího vyhlášení zakázky musí uplynout doba minimálně 30 kalendářních dní.
Zainteresované fyzické nebo právnické osoby by proto v této fázi neměly zasílat nabídky ani žádosti o informace.
Pro získání bližších informací se obraťte na
Kontakt:
Ivan Svoboda
odborný pracovník, specialista CzechTrade
ivan.svoboda@czechtrade.cz
odborný pracovník, specialista CzechTrade
ivan.svoboda@czechtrade.cz
Tel.: 420224907549
Fax: 420224913813
Fax: 420224913813
Sdílet článek na sociálních sítích