Pro snížení emisí
Audi a Shell společně demonstrovaly, jak kombinace syntetického dieselového typu
paliva a nejnovější dieselové technologie může přispět ke snížení emisí z
výfukových zplodin. Pro potřeby nedávného Světového ekonomického fóra v Davosu
poskytla společnost Shell 100% palivo GTL pro 81 automobilů Audi A8 TDI. Palivo
GTL (Gas to Liquids) je syntetické palivo vyráběné ze zemního plynu, je bezbarvé
a prakticky neobsahuje síru ani aromatické látky. Jeho výhodou je také to, že
pro jeho spalování lze použít konvenční dieselové motory. "Palivo GTL se vyrábí
s použitím naší inovační technologie, kterou jsme vyvinuli v průběhu posledních
30 let. Tato technologie je mostem k technologiím nízkouhlíkových paliv, jako je
například zkapalňování biomasy. Palivo GTL je efektivní alternativou z pohledu
ceny a může vládám a městům pomoci v diverzifikaci energetických zdrojů, ve
snižování lokálních emisí a v podpoře udržitelné mobility," řekl Jeroen van der
Veer, výkonný ředitel společnosti. V městských oblastech, kde žije více než 50 %
světové populace, se právě výfukové emise automobilů podílejí vysokou měrou na
zhoršování kvality ovzduší.
Audi a Shell společně demonstrovaly, jak kombinace syntetického dieselového typu paliva a nejnovější dieselové technologie může přispět ke snížení emisí z výfukových zplodin. Pro potřeby nedávného Světového ekonomického fóra v Davosu poskytla společnost Shell 100% palivo GTL pro 81 automobilů Audi A8 TDI. Palivo GTL (Gas to Liquids) je syntetické palivo vyráběné ze zemního plynu, je bezbarvé a prakticky neobsahuje síru ani aromatické látky. Jeho výhodou je také to, že pro jeho spalování lze použít konvenční dieselové motory. "Palivo GTL se vyrábí s použitím naší inovační technologie, kterou jsme vyvinuli v průběhu posledních 30 let. Tato technologie je mostem k technologiím nízkouhlíkových paliv, jako je například zkapalňování biomasy. Palivo GTL je efektivní alternativou z pohledu ceny a může vládám a městům pomoci v diverzifikaci energetických zdrojů, ve snižování lokálních emisí a v podpoře udržitelné mobility," řekl Jeroen van der Veer, výkonný ředitel společnosti. V městských oblastech, kde žije více než 50 % světové populace, se právě výfukové emise automobilů podílejí vysokou měrou na zhoršování kvality ovzduší.
Zdroj:Logistika
Sdílet článek na sociálních sítích