Digitální nosič doplnil statický
Společnost Outdoor Praha, městská reklama, přišla s novinkou - digitální
obrazovkou od firmy Envitech Bohemia, která ukazuje znečištění ovzduší.
Společnost Outdoor Praha, městská reklama, přišla s novinkou - digitální obrazovkou od firmy Envitech Bohemia, která ukazuje znečištění ovzduší.
Tento digitální panel byl vyvinut ve spolupráci s Českým hydrologickým ústavem a na jeho systém jsou napojeni například i hasiči, Policie ČR nebo Dopravní podnik. Tabule měří míru imisí v ovzduší, zimu či inverzi, informace aktualizuje po třech hodinách. "Dlouho jsme přemýšleli, jaké informace by občany zajímaly. V současné době je zájem o nestandardní kampaně, chtěli jsme proto udělat kampaň zajímavou, nevšední," vysvětluje Jan Klápa, ředitel společnosti. Aktuální informace mají za cíl přilákat pozornost potenciálních zákazníků Nissanu. Využití panelu je nejzajímavější právě pro zadavatele ze sekce automobilů. "Umožňujeme vystavování jejich vozů, které jsou instalovány před informační a reklamní plochou," říká Klápa. Podle jeho slov je digitální a statická plocha kombinací, jež zaručeně přiláká pozornost kolemjdoucích. Informace svítí červeně a reklamní plocha je poměrně veliká, stěna má rozměry 13,5 x 3,5 metru, digitální panel je 2,5 x 0,7 metru veliký.
Digitální obrazovka vystřídá různé lokality, byla například na výjezdu z Nuselského mostu směrem do centra Prahy nebo v Seifertově ulici. "Panel budeme umísťovat v průběhu roku do různých částí Prahy, aby jej zaznamenalo co nejvíce lidí," uvádí Klápa. Další přesun plochy společnost provedla v listopadu. Do konce roku také chystá rozšíření o další čtyři kusy obrazovek.
AUTOR: Zuzana Kartáková
Tento digitální panel byl vyvinut ve spolupráci s Českým hydrologickým ústavem a na jeho systém jsou napojeni například i hasiči, Policie ČR nebo Dopravní podnik. Tabule měří míru imisí v ovzduší, zimu či inverzi, informace aktualizuje po třech hodinách. "Dlouho jsme přemýšleli, jaké informace by občany zajímaly. V současné době je zájem o nestandardní kampaně, chtěli jsme proto udělat kampaň zajímavou, nevšední," vysvětluje Jan Klápa, ředitel společnosti. Aktuální informace mají za cíl přilákat pozornost potenciálních zákazníků Nissanu. Využití panelu je nejzajímavější právě pro zadavatele ze sekce automobilů. "Umožňujeme vystavování jejich vozů, které jsou instalovány před informační a reklamní plochou," říká Klápa. Podle jeho slov je digitální a statická plocha kombinací, jež zaručeně přiláká pozornost kolemjdoucích. Informace svítí červeně a reklamní plocha je poměrně veliká, stěna má rozměry 13,5 x 3,5 metru, digitální panel je 2,5 x 0,7 metru veliký.
Digitální obrazovka vystřídá různé lokality, byla například na výjezdu z Nuselského mostu směrem do centra Prahy nebo v Seifertově ulici. "Panel budeme umísťovat v průběhu roku do různých částí Prahy, aby jej zaznamenalo co nejvíce lidí," uvádí Klápa. Další přesun plochy společnost provedla v listopadu. Do konce roku také chystá rozšíření o další čtyři kusy obrazovek.
AUTOR: Zuzana Kartáková
Sdílet článek na sociálních sítích