Plyšáci podpoří zemědělství
V EU nám bude lépe. Tento výmluvný slogan hodlá použít ve své vlastní kampani
jako hlavní logo Ministerstvo zemědělství (MZe). Pracuje se i na několika
variantách grafické podoby tohoto sloganu - na tričkách pro mládež by se mohly
objevit kreslené postavičky zvířat typické z českých pohádek (třeba krteček),
ale znázorněných v duchu malůvek komiksů, jako třeba Simpsonovi. Pro jinou
cílovou skupinu se zvažuje využití postaviček Josefa Lady. Kromě hlavního loga
by se měly objevit během kampaně ještě další dvě: logo Domácí potraviny, které
by mělo v budoucnu reprezentovat prověřené potraviny
[https://www.kamsnim.cz/categories/food] z domácích zdrojů, a Bezpečné potraviny
[https://www.kamsnim.cz/categories/food] - logo kontrolovaných potravin, kam se
při výrobě dostaly zahraniční látky, ale s jasným a kontrolovaným původem. Tyto
symboly se vedle klasických propagačních materiálů ocitnou i na plyšových
zvířatech pro děti. Hlavních témat si MZe stanovilo osm: Co znamená EU pro
bezpečnost potravin a ochranu spotřebitele; Co přinese EU pro rozvoj venkova v
době plného využívání strukturálních fondů; Co dostanou díky EU lidé v
zemědělství, lesním a vodním hospodářství; Jak díky EU vzroste význam
ekologického zemědělství; Jak se změní péče o zvířata; Jaká bude v EU
multifunkční role zemědělství a lesnictví a změna postavení zemědělců na
venkově; Příklady srovnatelných členských zemí - ukázka stavu před a po vstupu.
Zdrojem poznatků má být pro občany také desetidílný cyklus dvacetiminutových
pořadů o předvstupní zemědělské politice ČR a čtyři třicetiminutové reportáže o
jednotlivých komoditách, jako třeba víno, mléko, sýry, pivo, které poběží v
České televizi. Odstranit předsudky a ukázat fakta hodlá ve své kampani
Ministerstvo financí. Stanovilo si pro to několik pozitivních námětů, na které
bude poukazovat: Vliv na hospodářství ČR - vstupem do EU sice odpadne část
ochrany českého hospodářství před unijními výrobky, ale zároveň se uvolní stále
dost uzavřený velký trh EU. Pomocí evropských nástrojů bude český trh také
chráněn před likvidačním tlakem třetích zemí s nízkou mzdou. Vliv na pracovní
trh: Pohyb pracovníků se po krátké době uvolní, a tím se omezí tlak na český
pracovní trh, protože díky odcházejícím pracovníkům klesne nezaměstnanost. Vliv
na kvalitu státního aparátu: Rychleji se přebere know-how, vzroste tlak na
dodržování evropských standardů, jako třeba boj s kriminalitou, pašováním,
daňovými podvody. O výhodách i nevýhodách vstupu ČR do EU bude informovat
ministr životního prostředí Libor Ambrozek na tiskové konferenci 31. ledna, čímž
spustí komunikační kampaň svého resortu. Tyto akce poběží každých čtrnáct dní a
budou zaměřeny na jednotlivé oblasti životního prostředí. Například ekologické
podnikání, odpady, obaly, environmentální rizika, předvstupní fondy. Kromě toho
navštíví v období do referenda každý český region a bude diskutovat s občany.
Mezi lidi by se měly dostat i různé letáky, publikace, pořádat se budou
konference zaměřené na cílové skupiny, v rozhlasovém a televizním vysílání budou
pořady o ekologii určené ženám. ZDROJ: EKONOM
V EU nám bude lépe. Tento výmluvný slogan hodlá použít ve své vlastní kampani jako hlavní logo Ministerstvo zemědělství (MZe). Pracuje se i na několika variantách grafické podoby tohoto sloganu - na tričkách pro mládež by se mohly objevit kreslené postavičky zvířat typické z českých pohádek (třeba krteček), ale znázorněných v duchu malůvek komiksů, jako třeba Simpsonovi. Pro jinou cílovou skupinu se zvažuje využití postaviček Josefa Lady. Kromě hlavního loga by se měly objevit během kampaně ještě další dvě: logo Domácí potraviny, které by mělo v budoucnu reprezentovat prověřené potraviny z domácích zdrojů, a Bezpečné potraviny - logo kontrolovaných potravin, kam se při výrobě dostaly zahraniční látky, ale s jasným a kontrolovaným původem. Tyto symboly se vedle klasických propagačních materiálů ocitnou i na plyšových zvířatech pro děti.
Hlavních témat si MZe stanovilo osm:
Co znamená EU pro bezpečnost potravin a ochranu spotřebitele;
Co přinese EU pro rozvoj venkova v době plného využívání strukturálních fondů;
Co dostanou díky EU lidé v zemědělství, lesním a vodním hospodářství;
Jak díky EU vzroste význam ekologického zemědělství;
Jak se změní péče o zvířata;
Jaká bude v EU multifunkční role zemědělství a lesnictví a změna postavení zemědělců na venkově;
Příklady srovnatelných členských zemí - ukázka stavu před a po vstupu.
Zdrojem poznatků má být pro občany také desetidílný cyklus dvacetiminutových pořadů o předvstupní zemědělské politice ČR a čtyři třicetiminutové reportáže o jednotlivých komoditách, jako třeba víno, mléko, sýry, pivo, které poběží v České televizi.
Odstranit předsudky a ukázat fakta hodlá ve své kampani Ministerstvo financí. Stanovilo si pro to několik pozitivních námětů, na které bude poukazovat:
Vliv na hospodářství ČR - vstupem do EU sice odpadne část ochrany českého hospodářství před unijními výrobky, ale zároveň se uvolní stále dost uzavřený velký trh EU. Pomocí evropských nástrojů bude český trh také chráněn před likvidačním tlakem třetích zemí s nízkou mzdou.
Vliv na pracovní trh: Pohyb pracovníků se po krátké době uvolní, a tím se omezí tlak na český pracovní trh, protože díky odcházejícím pracovníkům klesne nezaměstnanost.
Vliv na kvalitu státního aparátu: Rychleji se přebere know-how, vzroste tlak na dodržování evropských standardů, jako třeba boj s kriminalitou, pašováním, daňovými podvody.
O výhodách i nevýhodách vstupu ČR do EU bude informovat ministr životního prostředí Libor Ambrozek na tiskové konferenci 31. ledna, čímž spustí komunikační kampaň svého resortu. Tyto akce poběží každých čtrnáct dní a budou zaměřeny na jednotlivé oblasti životního prostředí. Například ekologické podnikání, odpady, obaly, environmentální rizika, předvstupní fondy. Kromě toho navštíví v období do referenda každý český region a bude diskutovat s občany. Mezi lidi by se měly dostat i různé letáky, publikace, pořádat se budou konference zaměřené na cílové skupiny, v rozhlasovém a televizním vysílání budou pořady o ekologii určené ženám.
ZDROJ: EKONOM
Sdílet článek na sociálních sítích