Ekozemědělci soutěží o logo
Jablonec n. N. - Již potřetí budou soutěžit výrobci biopotravin v soutěži Česká
biopotravina [https://www.kamsnim.cz/categories/food] roku. Vítěz soutěže získá
dvacet tisíc korun a právo používat na vítězném výrobku logo Česká biopotravina
[https://www.kamsnim.cz/categories/food] roku. Slavnostní vyhlášení se uskuteční
12. září. Již nyní ovšem mohou spotřebitelé hlasovat pro svou oblíbenou
biopotravinu vyplněním anketního lístku v 50 prodejnách PRO-BIO po celé České
republice nebo na internetu. Kateřina Čapounová za pořadatele uvedla, že se
hodnotí nejen potravinářská kvalita výrobku, nýbrž i výhody pro spotřebitele
nebo marketingová komunikace a inovativnost produktu. Soutěž je určena všem
výrobcům biopotravin, jejichž výrobky mají platnou certifikaci Kontroly
ekologického zemědělství. \"Hlavním cílem soutěže je podpora domácích producentů
biopotravin a celková osvěta mezi spotřebiteli,\" vysvětlila Čapounová. Komise
tak bude hodnotit kromě kvality a ekologie výroby zejména důraz na dostupnost
produktu na trhu, atraktivnost výrobku pro spotřebitele a celkový marketingový
koncept. \"České biopotraviny [https://www.kamsnim.cz/categories/food] jsou
kvalitní, častá je však malá schopnost výrobců tvořit výrobkům kvalitní
marketingovou komunikaci,\" řekl Jiří Urban ze Svazu ekologických zemědělců
PRO-BIO. Soutěž patří společně s každoročním udílením ocenění Bartákův hrnec pro
nejlepšího ekozemědělce roku a Bioakademii, mezinárodní konferencí pro odbornou
a laickou veřejnost, mezi pravidelné aktivity na podporu ekologického
zemědělství v České republice. Mezi držitele Bartákova hrnce se zařadila letos i
jediná ekologická farma v jabloneckém regionu, a to Filoun z Plav Josefa Šourka.
Česká biopotravina [https://www.kamsnim.cz/categories/food] roku letos se koná
3. ročník hodnotí se kvalita a ekologie výroby, dostupnost na trhu, atraktivnost
a marketingový koncept vítěz získá 20 tisíc korun a právo užívat na výtězném
produktu logo Česká biopotravina [https://www.kamsnim.cz/categories/food] roku
přihlášky do 28. srpna vyhlášení vítěze se uskuteční 12. září Zdroj: Deník
Jablonecka Autor: VILÉM JANOUŠ
Jablonec n. N. - Již potřetí budou soutěžit výrobci biopotravin v soutěži Česká biopotravina roku. Vítěz soutěže získá dvacet tisíc korun a právo používat na vítězném výrobku logo Česká biopotravina roku. Slavnostní vyhlášení se uskuteční 12. září. Již nyní ovšem mohou spotřebitelé hlasovat pro svou oblíbenou biopotravinu vyplněním anketního lístku v 50 prodejnách PRO-BIO po celé České republice nebo na internetu.
Kateřina Čapounová za pořadatele uvedla, že se hodnotí nejen potravinářská kvalita výrobku, nýbrž i výhody pro spotřebitele nebo marketingová komunikace a inovativnost produktu. Soutěž je určena všem výrobcům biopotravin, jejichž výrobky mají platnou certifikaci Kontroly ekologického zemědělství.
\"Hlavním cílem soutěže je podpora domácích producentů biopotravin a celková osvěta mezi spotřebiteli,\" vysvětlila Čapounová. Komise tak bude hodnotit kromě kvality a ekologie výroby zejména důraz na dostupnost produktu na trhu, atraktivnost výrobku pro spotřebitele a celkový marketingový koncept. \"České biopotraviny jsou kvalitní, častá je však malá schopnost výrobců tvořit výrobkům kvalitní marketingovou komunikaci,\" řekl Jiří Urban ze Svazu ekologických zemědělců PRO-BIO.
Soutěž patří společně s každoročním udílením ocenění Bartákův hrnec pro nejlepšího ekozemědělce roku a Bioakademii, mezinárodní konferencí pro odbornou a laickou veřejnost, mezi pravidelné aktivity na podporu ekologického zemědělství v České republice. Mezi držitele Bartákova hrnce se zařadila letos i jediná ekologická farma v jabloneckém regionu, a to Filoun z Plav Josefa Šourka.
Česká biopotravina roku
letos se koná 3. ročník
hodnotí se kvalita a ekologie výroby, dostupnost na trhu, atraktivnost a marketingový koncept
vítěz získá 20 tisíc korun a právo užívat na výtězném produktu logo Česká biopotravina roku
přihlášky do 28. srpna
vyhlášení vítěze se uskuteční 12. září
Zdroj: Deník Jablonecka
Autor: VILÉM JANOUŠ
Sdílet článek na sociálních sítích