Futuristicky a přitom ekologicky
Rychlejším nákupem a vysokým stupněm convenience se chce pilotní bio obchod Bio
To Go v Bonnu odlišovat od ostatních.
Rychlejším nákupem a vysokým stupněm convenience se chce pilotní bio obchod Bio To Go v Bonnu odlišovat od ostatních.
Určujícími faktory nové prodejny řetězce s biopotravinami SuperNatural jsou především rychlejší nákup, zboží typu take-away, convenience a čerstvé produkty. Na přemrštěnou bio-filosofii zde přitom není místo, což dokazuje celkový design obchodu: dvě stě metrů čtverečních je totiž vyvedeno v nezvyklé šedivé barvě. Trochu odvážné, ale účel to splní: Bio To Go se tím jasně vymezuje jednak proti klasickým bio a natur obchodům, jednak proti supermarketům. Na druhou stranu se díky speciálním světelným efektům do centra pozornosti zákazníků dostávají samotné produkty.
Zákazníkův pohled hned po vstupu do prodejny padne rovnou na vystavené zboží, mezi které nejčastěji patří nejrůznější slané i sladké svačinky, malé nápoje, ovoce a zelenina nebo do regálu naskládané pečivo. Přesně podle strategie take-away se blízko vchodu nachází také chlazené snacky, což je z pohledu bio obchodu přece jenom spíše rarita.
Informace o zboží dostává zákazník prostřednictvím obchodního rádia a plochých obrazovek.
SAMOSTATNĚ NEBO JAKO DOPLNĚK
Obchody Bio To Go jsou cílené do vysokofrekvenčních lokalit, jako jsou např. nádraží, myslitelné je také jejich umístění jako výrazný doplněk supermarketů nebo pekařství. Protože Bio To Go necílí bezpodmínečně na klasické bio zákazníky, pohybují se ceny nabízených produktů na úrovni cen konkurenčních obchodních domů. Zkušenosti z prvních týdnů ukazují, jak se v porovnání se starým trhem proměnilo složení zákazníků: zhruba třetina původních zákazníků se podruhé již nedostavila, na druhou stranu ale přibyli zákazníci noví. Jejich složení je široké, od seniorů přes úředníky až k mladým matkám.
Určujícími faktory nové prodejny řetězce s biopotravinami SuperNatural jsou především rychlejší nákup, zboží typu take-away, convenience a čerstvé produkty. Na přemrštěnou bio-filosofii zde přitom není místo, což dokazuje celkový design obchodu: dvě stě metrů čtverečních je totiž vyvedeno v nezvyklé šedivé barvě. Trochu odvážné, ale účel to splní: Bio To Go se tím jasně vymezuje jednak proti klasickým bio a natur obchodům, jednak proti supermarketům. Na druhou stranu se díky speciálním světelným efektům do centra pozornosti zákazníků dostávají samotné produkty.
Zákazníkův pohled hned po vstupu do prodejny padne rovnou na vystavené zboží, mezi které nejčastěji patří nejrůznější slané i sladké svačinky, malé nápoje, ovoce a zelenina nebo do regálu naskládané pečivo. Přesně podle strategie take-away se blízko vchodu nachází také chlazené snacky, což je z pohledu bio obchodu přece jenom spíše rarita.
Informace o zboží dostává zákazník prostřednictvím obchodního rádia a plochých obrazovek.
SAMOSTATNĚ NEBO JAKO DOPLNĚK
Obchody Bio To Go jsou cílené do vysokofrekvenčních lokalit, jako jsou např. nádraží, myslitelné je také jejich umístění jako výrazný doplněk supermarketů nebo pekařství. Protože Bio To Go necílí bezpodmínečně na klasické bio zákazníky, pohybují se ceny nabízených produktů na úrovni cen konkurenčních obchodních domů. Zkušenosti z prvních týdnů ukazují, jak se v porovnání se starým trhem proměnilo složení zákazníků: zhruba třetina původních zákazníků se podruhé již nedostavila, na druhou stranu ale přibyli zákazníci noví. Jejich složení je široké, od seniorů přes úředníky až k mladým matkám.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích