Zdravě, jarně, ve znamení novinek
Trend zdravého způsobu života neutichá, na vlně se vezou i biopotraviny
[https://www.kamsnim.cz/categories/food]. Mnoho výrobců vychází požadavkům svých
zákazníků vstříc a doslova je "zasypává" zdravými novinkami.
Trend zdravého způsobu života neutichá, na vlně se vezou i biopotraviny. Mnoho výrobců vychází požadavkům svých zákazníků vstříc a doslova je "zasypává" zdravými novinkami.
Značka Knorr (Unilever) se v rámci strategie Vitality zaměřil především na segment polévek a dresinků: v dubnu se poprvé na rakouském trhu objevil nový kostkový biobujón na výrobu biopolévek. Označením bio garantuje Knorr svým spotřebitelům, že použité bylinky a koření pocházejí ze 100% ekologického zemědělství. Bujóny v podobě kostek tvoří 80 % (15,4 mil. eur) celkového obratu segmentu polévkových bujónů. Dalším hitem letošního jara jsou "odlehčené" dresinky v nejrůznějších chuťových variantách vyrobené na bázi jogurtu místo tučných majonéz.
Vstříc polévkám ve zdravějších variantách vykročila také značka Maggi (Nestlé) se svou řadou Maggi 100% Natur. Žádných barviv, umělých aromat či modifikovaných ztužovadel se tak v těchto polévkách v sáčku nedočkáme. Naopak jsou obohacené o důležité vitamíny a minerální látky. Vybírat si lze například mezi rajskou, brokolicovou, bramborovou nebo houbovou.
Téma zdraví je pro Rakušany neustále žhavé: podle aktuální studie si přes 70 % rakouských spotřebitelů čte informace o složení výrobků na obalech, a to nejčastěji ženy a lidé věkové skupiny 40 . "Navíc téměř každý čtvrtý Rakušan, když je během nákupu zmatený nebo se v nabídce produktů nevyzná, by uvítal odbornou pomoc ze strany obchodu," vysvětluje generální ředitel Nestlé v Rakousku Markus Oggenfubeta.
Zpracováno podle rakouského odborného časopisu Regal
Značka Knorr (Unilever) se v rámci strategie Vitality zaměřil především na segment polévek a dresinků: v dubnu se poprvé na rakouském trhu objevil nový kostkový biobujón na výrobu biopolévek. Označením bio garantuje Knorr svým spotřebitelům, že použité bylinky a koření pocházejí ze 100% ekologického zemědělství. Bujóny v podobě kostek tvoří 80 % (15,4 mil. eur) celkového obratu segmentu polévkových bujónů. Dalším hitem letošního jara jsou "odlehčené" dresinky v nejrůznějších chuťových variantách vyrobené na bázi jogurtu místo tučných majonéz.
Vstříc polévkám ve zdravějších variantách vykročila také značka Maggi (Nestlé) se svou řadou Maggi 100% Natur. Žádných barviv, umělých aromat či modifikovaných ztužovadel se tak v těchto polévkách v sáčku nedočkáme. Naopak jsou obohacené o důležité vitamíny a minerální látky. Vybírat si lze například mezi rajskou, brokolicovou, bramborovou nebo houbovou.
Téma zdraví je pro Rakušany neustále žhavé: podle aktuální studie si přes 70 % rakouských spotřebitelů čte informace o složení výrobků na obalech, a to nejčastěji ženy a lidé věkové skupiny 40 . "Navíc téměř každý čtvrtý Rakušan, když je během nákupu zmatený nebo se v nabídce produktů nevyzná, by uvítal odbornou pomoc ze strany obchodu," vysvětluje generální ředitel Nestlé v Rakousku Markus Oggenfubeta.
Zpracováno podle rakouského odborného časopisu Regal
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích