Greenpeace se obrací na Amazon nebo Twitter
Americká pobočka světové neziskové organizace Greenpeace natočila reklamní spot
pro YouTube, ve kterém se obrací na internetové giganty jako Amazon nebo
Twitter, aby pro svou práci využívali především obnovitelné zdroje. Do
třicetivteřinového spotu obsadil Greenpeace amerického zpěváka a komediálního
herce Reggieho Wattse.
Americká pobočka světové neziskové organizace Greenpeace natočila reklamní spot pro YouTube, ve kterém se obrací na internetové giganty jako Amazon nebo Twitter, aby pro svou práci využívali především obnovitelné zdroje. Do třicetivteřinového spotu obsadil Greenpeace amerického zpěváka a komediálního herce Reggieho Wattse.
Hlavním sloganem je heslo "Všichni čerpáme z výhod zeleného internetu" ("We all benefit from a green powered internet"). Kampaň vede uživatele na web organizace, kde mohou podepsat petici za "zelenější internet".
Kampaň, která využije i inzerci na sociálních sítích, připravila agentura Via Agency.
Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích