Škoda Transportation dodá pro Deutsche Bahn Regio šestivozové dvoupatrové soupravy typu Push-Pull
Škoda Transportation dodá pro Deutsche Bahn Regio šestivozové dvoupatrové
soupravy typu Push-Pull. Vozidla budou jezdit v Bavorsku na trati Norimberk-
Ingolstadt - Mnichov. Každá ze souprav je provozována jako vratná, vozy jsou
tedy lokomotivou buď taženy, nebo tlačeny - strojvedoucí je v tomto případě v
kabině řídícího vozu nebo lokomotivy. Soupravy jsou složeny z jednoho řídícího
vozu, pěti vložených vozů a z lokomotivy řady Emil Zátopek v novém designu
určeném speciálně pro Deutsche Bahn. Maximální rychlost vlaků bude dosahovat 189
km/h. Soupravy disponují tlakotěsnými skříněmi, které stabilizují tlak uvnitř
vozů při míjení s vysokorychlostními vozidly (rychlost až 300 km/h). Celkem
budou mít soupravy 676 míst k sezení. Všechna sedadla ve vlacích jsou komfortní
a pohodlná. Každé místo má navíc k dispozici zásuvku a samozřejmostí je i
možnost připojení na Wi-fi, a to jak v první, tak ve druhé třídě. Součástí
vybavení je také klimatizace, která zajišťuje příjemnou teplotu i v letních
slunných dnech. Aby byla zajištěna bezpečnost, je každý z vlaků vybaven
venkovním i vnitřním kamerovým systémem. ZDROJ: Škoda Transportation
Škoda Transportation dodá pro Deutsche Bahn Regio šestivozové dvoupatrové soupravy typu Push-Pull. Vozidla budou jezdit v Bavorsku na trati Norimberk- Ingolstadt - Mnichov. Každá ze souprav je provozována jako vratná, vozy jsou tedy lokomotivou buď taženy, nebo tlačeny - strojvedoucí je v tomto případě v kabině řídícího vozu nebo lokomotivy. Soupravy jsou složeny z jednoho řídícího vozu, pěti vložených vozů a z lokomotivy řady Emil Zátopek v novém designu určeném speciálně pro Deutsche Bahn.
Maximální rychlost vlaků bude dosahovat 189 km/h. Soupravy disponují tlakotěsnými skříněmi, které stabilizují tlak uvnitř vozů při míjení s vysokorychlostními vozidly (rychlost až 300 km/h). Celkem budou mít soupravy 676 míst k sezení. Všechna sedadla ve vlacích jsou komfortní a pohodlná. Každé místo má navíc k dispozici zásuvku a samozřejmostí je i možnost připojení na Wi-fi, a to jak v první, tak ve druhé třídě. Součástí vybavení je také klimatizace, která zajišťuje příjemnou teplotu i v letních slunných dnech. Aby byla zajištěna bezpečnost, je každý z vlaků vybaven venkovním i vnitřním kamerovým systémem.
ZDROJ: Škoda Transportation
Sdílet článek na sociálních sítích