zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Udržujte svůj zdravý životní styl s těmito 7 tipy

06.10.2020
Zdraví
Udržujte svůj zdravý životní styl s těmito 7 tipy

Ať už jste dosáhli své cílové hmotnosti nebo dychtivě očekáváte okamžik, který uděláte, pochopení toho, jak si udržet zdravý stav, je zásadní. Od udržování vrcholu kalorií až po znalosti, jak zvládat neúspěchy, použijte těchto sedm tipů k udržení zdravého životního stylu.

1. Udržujte si zdravé návyky každý den

S udržováním hmotnosti vám může pomoci stálá hydratace.

Pokud jde o udržení zdravého životního stylu, jednou z nejdůležitějších věcí, které můžete udělat, je jednoduše usilovat o důslednost. Bez ohledu na to, jak zaneprázdněný život máte nebo jak se denně mění váš rozvrh, zkuste jíst rovnovážně všechna jídla, konzumujte podobný počet kalorií a pracujte s konzistentním množstvím fyzické aktivity.

Možná budete v pokušení zachovat si během týdne své zdravé návyky a o víkendu si dát pauzu, ale je důležité udržovat věci konzistentní každý den v týdnu. Dodržováním svých zdravých návyků sedm dní v týdnu budete mít menší pokušení přejídat se a pravděpodobněji udržíte svůj úbytek hmotnosti dlouhodobě.

2. Zůstaňte na vrcholu svých udržovacích kalorií

Po dosažení cíle v oblasti hubnutí můžete být v pokušení ulehčit si svůj dietní plán nebo úplně změnit své stravovací návyky. I když by mohl být dobrý nápad zahrnout do svého jídelníčku jinou škálu výživných potravin, je důležité dávat pozor na svůj kalorický příjem. Koneckonců, počet kalorií, které potřebujete při vaší cílové hmotnosti, pravděpodobně nebude stejný jako to, co jste potřebovali, když jste začali s hubnutím.

3. Držte se rutiny cvičení, kterou máte rádi

Už víte, že pravidelné cvičení a dobrá fyzická zdatnost jsou nezbytné pro dosažení vaší ideální váhy. Možná si však neuvědomujete, jak důležité je cvičení pro dobrý pocit a udržení zdravého životního stylu.

Pokud jste si již během své každodenní návštěvy posilovny zvyklí na kardio a silový trénink, pokračujte. Pokud jste připraveni na změnu své rutiny, zkuste si nedat pauzu. Místo toho denně ze sebe vymačkejte alespoň 60 minut fyzické aktivity, ať už běháte na běžeckém pásu, zaplavete si nebo se vydáte na procházku po místním parku.

4. Zvyšte svoji spotřebu vody

Pokud je vaším hlavním cílem dostat se do formy a jíst správně, možná nebudete věnovat vodě pozornost, jakou si zaslouží. Když se snažíte dodržovat zdravé návyky, je důležité zvýšit spotřebu vody.

Nejen, že vás pitná voda udrží hydratovaná a zlepší fungování vašeho těla, ale udržení tekutin může také pomoci s udržováním hmotnosti. Zkuste před jídlem vypít velkou sklenici vody a pocit plnosti, který zažijete, vám může pomoci snížit příjem kalorií.

5. Získejte spánek na celou noc

Život má ve zvyku být zaneprázdněný, ale pokud si nikdy nebudete dělat čas na spánek, vaše cíle v oblasti zdravého životního stylu mohou trpět. Koneckonců, spánkový dluh a přírůstek hmotnosti jsou těsněji propojeny, než si myslíte. Pokud nemáte dostatek spánku, pravděpodobně vynecháte cvičení, které vám pomůže spalovat tuky a budovat svaly, a budete náchylní k nezdravému stravování. Ve skutečnosti deprivace spánku podporuje nezdravá rozhodnutí, protože snižuje aktivitu v části vašeho mozku, která dohlíží na kontrolu impulzů.

Jak se tedy můžete ujistit, že únava vás nevyzve ke špatnému rozhodnutí? Snažte se spát mezi sedmi a devíti hodinami za noc a pokuste se najít ideální množství spánku pro své tělo. Pokud máte problémy s usínáním, můžete vyzkoušet nové produkty, jako je CBD olej (lze je zakoupit zde na webu Cibdol).

6. Sledujte svůj pokrok

Po pečlivém sledování pokroku při hubnutí po celé měsíce nebo roky se můžete těšit na odložení váhy nebo odložení aplikací pro sledování kalorií. Dosažení cílové hmotnosti však neznamená, že byste měli přestat hodnotit svůj pokrok. Místo toho je důležité sledovat svůj pokrok, abyste se ujistili, že udržujete svůj zdravý životní styl.

Pomocí aplikace můžete i nadále sledovat svůj příjem potravy a nadále pokračovat ve svých cvičebnídh rutinách a jednou týdně si dávat pozor na stupnici přijatých kalorií. Vzhledem k tomu, že vaším novým cílem je udržení vaší současné hmotnosti, měli byste dávat pozor na přírůstek nebo úbytek hmotnosti. Když pomocí digitálního deníku používáte aplikaci, můžete se snadno podívat zpět na své vzorce a identifikovat nezdravé návyky dříve, než způsobí, že se dostanete příliš daleko.

7. Odpusťte si špatný den

I když se budete snažit držet se svých zdravých návyků, musíte očekávat občasný neúspěch. Ať už se cítíte pod tlakem a musíte si dát něco na zahnání stresu nebo jste se náhodou přejedli na narozeninové oslavě, občas zkrátka budete mít špatný den.

Když k tomu dojde, nepředpokládejte nejhorší ani se nepřesvědčujte, že jste si nadobro zničili stravu. Místo toho se snažte celý den napájet, odpusťte si drobné klopýtnutí a hned se vraťte ke svým zdravým návykům. Zkuste pít další vodu, ujistěte se, že máte dostatek spánku a doplňte lednici zdravými alternativami. Pochopte, že jeden den neohrozí veškerou vaši tvrdou práci a že malá překážka nemusí vykolejit vše, čeho chcete dosáhnout.

Když přijmete těchto sedm strategií a snažíte se udržovat konzistentní energetickou rovnováhu, mějte na paměti, že udržení optimálního zdraví není jen krátkodobým cílem. Považujte zdravý životní styl za klíč pro své dlouhodobé zdraví a stanovte si dalekosáhlé cíle, které vám pomohou zůstat zdraví bez ohledu na to, co život může přinést.

Zdroj: PR článek

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí