Ještě měsíc likviduje Mělník povodňový odpad zdarma
MĚLNÍK - Od srpnových záplav až do konce roku zajišťuje likvidaci povodňového
odpadu v Mělníku město. Kdo se chce zdarma zbavit přebytečného odpadu z povodní,
měl by si pospíšit, protože od začátku roku 2003 ponese náklady každý občan sám.
Na skládku v Úhách odvezly technické služby 12 000 tun odpadu ze zaplavených
částí Mělníka. Radnice zřídila dvě provizorní skládky. \"Spolu se stavebním
rumem, který pocházel z demolic poškozených nemovitostí, se jedná o patnáct
tisíc tun,\" upřesnil vedoucí odboru životního prostředí mělnické radnice Ctirad
Mikeš. Náklady na odvoz suti včetně demolic odčerpají z městské pokladny kolem
dvanácti miliónů korun. Do této chvíle přitom město získalo dotaci na likvidaci
následků povodní 4 980 000 korun. Celá tato částka byla využita, přičemž náklady
na odstranění odpadů z jedné zatopené nemovitosti dosáhly částky kolem 31 000
korun. \"Není ve finančních možnostech města dále tuto službu hradit z vlastního
rozpočtu,\" dodal Mikeš. Odpad, respektive stavební suť mohou obyvatelé odvážet
do sběrného dvora [https://www.kamsnim.cz/categories/sbernyDvur] v ulici
Karolíny Světlé. Její uložení tady bude bezplatné pouze pro ty obyvatele, kteří
měli zatopené nemovitosti. Ostatní si již musí tuto službu hradit z vlastní
kapsy. Zdroj: Právo
MĚLNÍK - Od srpnových záplav až do konce roku zajišťuje likvidaci povodňového odpadu v Mělníku město.
Kdo se chce zdarma zbavit přebytečného odpadu z povodní, měl by si pospíšit, protože od začátku roku 2003 ponese náklady každý občan sám. Na skládku v Úhách odvezly technické služby 12 000 tun odpadu ze zaplavených částí Mělníka. Radnice zřídila dvě provizorní skládky. \"Spolu se stavebním rumem, který pocházel z demolic poškozených nemovitostí, se jedná o patnáct tisíc tun,\" upřesnil vedoucí odboru životního prostředí mělnické radnice Ctirad Mikeš. Náklady na odvoz suti včetně demolic odčerpají z městské pokladny kolem dvanácti miliónů korun. Do této chvíle přitom město získalo dotaci na likvidaci následků povodní 4 980 000 korun. Celá tato částka byla využita, přičemž náklady na odstranění odpadů z jedné zatopené nemovitosti dosáhly částky kolem 31 000 korun. \"Není ve finančních možnostech města dále tuto službu hradit z vlastního rozpočtu,\" dodal Mikeš. Odpad, respektive stavební suť mohou obyvatelé odvážet do sběrného dvora v ulici Karolíny Světlé. Její uložení tady bude bezplatné pouze pro ty obyvatele, kteří měli zatopené nemovitosti. Ostatní si již musí tuto službu hradit z vlastní kapsy.
Zdroj: Právo
Sdílet článek na sociálních sítích