Úterý, 23. dubna 2024

Definice CSR podle Evropské komise

Definice CSR podle Evropské komise
Sociální odpovědnost firmy (Corporate Social Responsibility - CSR) může být definována jako dobrovolná integrace sociálních a ekologických ohledů do každodenního fungování podniku a do jeho komunikace se všemi zainteresovanými stranami. Koncept sociální odpovědnosti firmy úzce souvisí s požadavkem takzvaného \"trojího účtování\" (anglicky \"Tripple Bottom Line\"), který vychází z toho, že dlouhodobě udržitelná podnikatelská organizace musí být zajištěna finančně, musí minimalizovat veškeré negativní dopady svého působení na životní prostředí a musí jednat v souladu s očekáváními lidské společnosti. Sociální odpovědnost firmy může být chápána i jako podnikatelský příspěvek k udržitelnému rozvoji. AUTOR: Pramen: Observatory of European SMEs 2002/No4,
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů