zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Definice CSR podle Evropské komise

09.05.2003
Obecné
Definice CSR podle Evropské komise
Sociální odpovědnost firmy (Corporate Social Responsibility - CSR) může být definována jako dobrovolná integrace sociálních a ekologických ohledů do každodenního fungování podniku a do jeho komunikace se všemi zainteresovanými stranami. Koncept sociální odpovědnosti firmy úzce souvisí s požadavkem takzvaného \"trojího účtování\" (anglicky \"Tripple Bottom Line\"), který vychází z toho, že dlouhodobě udržitelná podnikatelská organizace musí být zajištěna finančně, musí minimalizovat veškeré negativní dopady svého působení na životní prostředí a musí jednat v souladu s očekáváními lidské společnosti. Sociální odpovědnost firmy může být chápána i jako podnikatelský příspěvek k udržitelnému rozvoji. AUTOR: Pramen: Observatory of European SMEs 2002/No4,
Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí