Definice CSR podle Evropské komise
Sociální odpovědnost firmy (Corporate Social Responsibility - CSR) může být
definována jako dobrovolná integrace sociálních a ekologických ohledů do
každodenního fungování podniku a do jeho komunikace se všemi zainteresovanými
stranami. Koncept sociální odpovědnosti firmy úzce souvisí s požadavkem
takzvaného \"trojího účtování\" (anglicky \"Tripple Bottom Line\"), který
vychází z toho, že dlouhodobě udržitelná podnikatelská organizace musí být
zajištěna finančně, musí minimalizovat veškeré negativní dopady svého působení
na životní prostředí a musí jednat v souladu s očekáváními lidské společnosti.
Sociální odpovědnost firmy může být chápána i jako podnikatelský příspěvek k
udržitelnému rozvoji. AUTOR: Pramen: Observatory of European SMEs 2002/No4,
Sociální odpovědnost firmy (Corporate Social Responsibility - CSR) může být definována jako dobrovolná integrace sociálních a ekologických ohledů do každodenního fungování podniku a do jeho komunikace se všemi zainteresovanými stranami.
Koncept sociální odpovědnosti firmy úzce souvisí s požadavkem takzvaného \"trojího účtování\" (anglicky \"Tripple Bottom Line\"), který vychází z toho, že dlouhodobě udržitelná podnikatelská organizace musí být zajištěna finančně, musí minimalizovat veškeré negativní dopady svého působení na životní prostředí a musí jednat v souladu s očekáváními lidské společnosti.
Sociální odpovědnost firmy může být chápána i jako podnikatelský příspěvek k udržitelnému rozvoji.
AUTOR: Pramen: Observatory of European SMEs 2002/No4,
Sdílet článek na sociálních sítích