Pátek, 19. dubna 2024

Renault pomocí SMSky zasadí les

Renault pomocí SMSky zasadí les
Francouzská automobilku Renault ve spolupráci se společností ComGate (sms marketing) a BTL agenturou Production Brothers spustila velkou letní marketingovou akci nazvanou „Zelené srdce Renault“. SMS část kampaně spočívá v možnosti zvolit pomocí textové zprávy region, v němž bude vysazen les stromů. Jeden strom bude zasazen za každý starý automobil, který zákazník předá Renaultu k ekologické likvidaci a zároveň si vybere nový vůz této francouzské automobilky. „V dnešní době zhoršeného životního prostředí jsme chtěli všem dát dárek ve formě nové výsadby. O tom, kde bude nový les stát, rozhodnou sami lidé nejen textovou zprávou, ale i poštou nebo na Internetu,“ řekl Patrik Jedlička, ředitel Production Brothers. Zdroj: iSTRATEGIE
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů