Renault pomocí SMSky zasadí les
Francouzská automobilku Renault ve spolupráci se společností ComGate (sms
marketing) a BTL agenturou Production Brothers spustila velkou letní
marketingovou akci nazvanou „Zelené srdce Renault“. SMS část kampaně spočívá v
možnosti zvolit pomocí textové zprávy region, v němž bude vysazen les stromů.
Jeden strom bude zasazen za každý starý automobil, který zákazník předá Renaultu
k ekologické likvidaci a zároveň si vybere nový vůz této francouzské
automobilky. „V dnešní době zhoršeného životního prostředí jsme chtěli všem dát
dárek ve formě nové výsadby. O tom, kde bude nový les stát, rozhodnou sami lidé
nejen textovou zprávou, ale i poštou nebo na Internetu,“ řekl Patrik Jedlička,
ředitel Production Brothers. Zdroj: iSTRATEGIE
Francouzská automobilku Renault ve spolupráci se společností ComGate (sms marketing) a BTL agenturou Production Brothers spustila velkou letní marketingovou akci nazvanou „Zelené srdce Renault“.
SMS část kampaně spočívá v možnosti zvolit pomocí textové zprávy region, v němž bude vysazen les stromů. Jeden strom bude zasazen za každý starý automobil, který zákazník předá Renaultu k ekologické likvidaci a zároveň si vybere nový vůz této francouzské automobilky.
„V dnešní době zhoršeného životního prostředí jsme chtěli všem dát dárek ve formě nové výsadby. O tom, kde bude nový les stát, rozhodnou sami lidé nejen textovou zprávou, ale i poštou nebo na Internetu,“ řekl Patrik Jedlička, ředitel Production Brothers.
Zdroj: iSTRATEGIE
Sdílet článek na sociálních sítích