zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Renault pomocí SMSky zasadí les

14.08.2003
Les
Renault pomocí SMSky zasadí les
Francouzská automobilku Renault ve spolupráci se společností ComGate (sms marketing) a BTL agenturou Production Brothers spustila velkou letní marketingovou akci nazvanou „Zelené srdce Renault“. SMS část kampaně spočívá v možnosti zvolit pomocí textové zprávy region, v němž bude vysazen les stromů. Jeden strom bude zasazen za každý starý automobil, který zákazník předá Renaultu k ekologické likvidaci a zároveň si vybere nový vůz této francouzské automobilky. „V dnešní době zhoršeného životního prostředí jsme chtěli všem dát dárek ve formě nové výsadby. O tom, kde bude nový les stát, rozhodnou sami lidé nejen textovou zprávou, ale i poštou nebo na Internetu,“ řekl Patrik Jedlička, ředitel Production Brothers. Zdroj: iSTRATEGIE
Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
Ekologický institut Veronica
28
8. 2017
28.8-3.9.2017 - Ostatní akce
Centrum Veronica Hostětín, Hostětín 86
E-expert, spol. s r.o.
26
10. 2017
26-27.10.2017 - Konference
Hotel SOREA MÁJ, Liptovský Ján, Slovensko
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí