NA INTERNETU INZERUJE TÉMĚŘ POLOVINA FIREM
Marketingoví pracovníci českých firem většinou považují internet za médium,
které zlepší přístup zákazníkovi k jejich výrobkům. Většina společností v Česku
už proto má své internetové stránky. Stále roste i počet podniků, které na
internetu inzerují. K reklamě a propagaci využívají internet více než dvě pětiny
firem. Nejčastěji vynakládají za on-line reklamu maximálně 100 tisíc korun
ročně. Více než půl miliónu korun investuje do internetové reklamy 15 procent
podniků. Vyplývá to z dubnového průzkumu společnosti TNS Factum. Devět z deseti
vedoucích pracovníků z marketingu či informačních technologií považuje
internetové stránky svého podniku za efektivní komunikační kanál směrem k
zákazníkům.
Marketingoví pracovníci českých firem většinou považují internet za médium, které zlepší přístup zákazníkovi k jejich výrobkům. Většina společností v Česku už proto má své internetové stránky. Stále roste i počet podniků, které na internetu inzerují. K reklamě a propagaci využívají internet více než dvě pětiny firem. Nejčastěji vynakládají za on-line reklamu maximálně 100 tisíc korun ročně. Více než půl miliónu korun investuje do internetové reklamy 15 procent podniků. Vyplývá to z dubnového průzkumu společnosti TNS Factum. Devět z deseti vedoucích pracovníků z marketingu či informačních technologií považuje internetové stránky svého podniku za efektivní komunikační kanál směrem k zákazníkům.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích