zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

NA INTERNETU INZERUJE TÉMĚŘ POLOVINA FIREM

09.06.2004
Obecné
NA INTERNETU INZERUJE TÉMĚŘ POLOVINA FIREM
Marketingoví pracovníci českých firem většinou považují internet za médium, které zlepší přístup zákazníkovi k jejich výrobkům. Většina společností v Česku už proto má své internetové stránky. Stále roste i počet podniků, které na internetu inzerují. K reklamě a propagaci využívají internet více než dvě pětiny firem. Nejčastěji vynakládají za on-line reklamu maximálně 100 tisíc korun ročně. Více než půl miliónu korun investuje do internetové reklamy 15 procent podniků. Vyplývá to z dubnového průzkumu společnosti TNS Factum. Devět z deseti vedoucích pracovníků z marketingu či informačních technologií považuje internetové stránky svého podniku za efektivní komunikační kanál směrem k zákazníkům.
Zdroj: HN

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
UŽITEČNÉSEMINÁŘE.CZ
21
11. 2017
21.11.2017 - Seminář, školení
Praha,
Konferenční centrum CITY - Pankrác
SW CASEC
21
11. 2017
21.11.2017 - Seminář, školení
Mladá Boleslav
21
11. 2017
21.11.2017 - Seminář, školení
Jihlava
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí