Pátek, 29. března 2024

NA INTERNETU INZERUJE TÉMĚŘ POLOVINA FIREM

NA INTERNETU INZERUJE TÉMĚŘ POLOVINA FIREM
Marketingoví pracovníci českých firem většinou považují internet za médium, které zlepší přístup zákazníkovi k jejich výrobkům. Většina společností v Česku už proto má své internetové stránky. Stále roste i počet podniků, které na internetu inzerují. K reklamě a propagaci využívají internet více než dvě pětiny firem. Nejčastěji vynakládají za on-line reklamu maximálně 100 tisíc korun ročně. Více než půl miliónu korun investuje do internetové reklamy 15 procent podniků. Vyplývá to z dubnového průzkumu společnosti TNS Factum. Devět z deseti vedoucích pracovníků z marketingu či informačních technologií považuje internetové stránky svého podniku za efektivní komunikační kanál směrem k zákazníkům.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů