Francie chce samolepkou čelit reklamě do schránek
Francouzský ministr životního prostředí Serge Lepeltier se rozhodl pomoci
občanům, kteří si stěžují na neustálé zaplavování svých, dopisních schránek
barevnými prospekty supermarketů i dalších prodejců. Ministerstvo včera oznámilo
vydání štítků, jejichž vylepením na schránky lidé mohou deklarovat nezájem o
nevyžádanou reklamu. Lepeltier se k tomuto počinu odhodlal zejména s ohledem na
fakt, že výrobou těchto tiskovin trpí životní prostředí. \"Příliš hodně
prospektů škodí planetě - děkuji, že šetříte moji poštovní schránku,\" stojí na
samolepce vydané v rámci Týdne trvale udržitelného rozvoje. Odborníci spočítali,
že kdyby se k této iniciativě připojilo jen pět procent Francouzů a jejich vůle
byla respektována, bylo by možné ušetřit až 40 tisíc tun papíru. Poštovní služba
i ostatní distributoři přislíbili, že přání občanů budou respektovat.
Francouzský ministr životního prostředí Serge Lepeltier se rozhodl pomoci občanům, kteří si stěžují na neustálé zaplavování svých, dopisních schránek barevnými prospekty supermarketů i dalších prodejců. Ministerstvo včera oznámilo vydání štítků, jejichž vylepením na schránky lidé mohou deklarovat nezájem o nevyžádanou reklamu. Lepeltier se k tomuto počinu odhodlal zejména s ohledem na fakt, že výrobou těchto tiskovin trpí životní prostředí. \"Příliš hodně prospektů škodí planetě - děkuji, že šetříte moji poštovní schránku,\" stojí na samolepce vydané v rámci Týdne trvale udržitelného rozvoje. Odborníci spočítali, že kdyby se k této iniciativě připojilo jen pět procent Francouzů a jejich vůle byla respektována, bylo by možné ušetřit až 40 tisíc tun papíru. Poštovní služba i ostatní distributoři přislíbili, že přání občanů budou respektovat.
Zdroj:Právo
Sdílet článek na sociálních sítích