DOTACI Z UNIE LZE ZÍSKAT I NA MARKETING
O program Marketing je třetí největší zájem z dotačních programů financovaných
ze strukturálních fondů EU. Z 36 podaných žádostí hodnotitelské komise již
doporučili 11 žádostí ke schválení, což představuje 7,3 miliónu korun dotací. Na
podporu v rámci tohoto programu vyčlenilo Ministerstvo financí pro letošní rok
70 miliónů a v následujících dvou letech vždy po 140 miliónech. Obecným cílem
programu Marketing je podpora konkurenceschopnosti českých podnikatelů na
zahraničních trzích. Program Marketing je určen výlučně firmám, nikoli
jednotlivým fyzickým osobám-podnikatelům. Projekt musí být realizován na území
ČR, ale mimo Prahu. Za místo realizace se považuje sídlo firmy, takže žadatelem
nemůže být pražská firma. Výjimku tvoří firmy z hlavního města, jejichž vývozní
činnost je spojena s výrobou a službami realizovanými mimo Prahu.
O program Marketing je třetí největší zájem z dotačních programů financovaných ze strukturálních fondů EU. Z 36 podaných žádostí hodnotitelské komise již doporučili 11 žádostí ke schválení, což představuje 7,3 miliónu korun dotací. Na podporu v rámci tohoto programu vyčlenilo Ministerstvo financí pro letošní rok 70 miliónů a v následujících dvou letech vždy po 140 miliónech. Obecným cílem programu Marketing je podpora konkurenceschopnosti českých podnikatelů na zahraničních trzích. Program Marketing je určen výlučně firmám, nikoli jednotlivým fyzickým osobám-podnikatelům. Projekt musí být realizován na území ČR, ale mimo Prahu. Za místo realizace se považuje sídlo firmy, takže žadatelem nemůže být pražská firma. Výjimku tvoří firmy z hlavního města, jejichž vývozní činnost je spojena s výrobou a službami realizovanými mimo Prahu.
Sdílet článek na sociálních sítích