zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Vstupte bez klepání. Lesy České republiky.

03.11.2004
Les
Vstupte bez klepání. Lesy České republiky.

Není to tak dávno, co na všech třech českých televizích (myslím tím ty velké – ČT, Novu a Primu) běžela reklama na Lesy České republiky. Teď jsem na ni narazil na internetu. Banner na zpravodajském serveru Lidovky mě úpěnlivě zve na návštěvu: „Vstupte bez klepání!“ Znovu jsem se musel v duchu ptát, k čemu vlastně tahle reklama je?

Proč si státní podnik Lesy České republiky platí drahou kampaň v televizích, kde jeden reklamní spot přijde na stovky tisíc korun a proč zve návštěvníky internetu do lesa „bez klepání“, když každého normálně uvažujícího jedince by ani nenapadlo klepat někde u hájovny a ptát se, jestli může zajít na houby? Ať přemítám jak chci, nenapadá mě jiné logické vysvětlení, než že státní podnik Lesy ČR potřebuje vyčerpat rozpočet v kolonce propagace.

I kliknul jsem na banner a ocitl se na oficiálních internetových stránkách firmy. V části věnované tiskovým zprávám jsem narazil na informaci z letošního března o výběrovém řízení na reklamní agenturu, která by měla po dobu jednoho roku „dodávat služby v oblasti komunikace státního podniku Lesy ČR s veřejností s možností jejího každoročního prodloužení po dobu maximálně pěti let“.

Zpráva dále uvádí, že podnik vyzval k účasti v řízení renomované agentury Leo Burnettt, Mark BBDO, Young & Rubicam, ArkAdiA, Dorland, PEACOCK, AVANT Bozell a Remmark. Výběrové řízení mělo být dvoukolové, do druhého kola měly postoupit tři agentury. Ať jsem se snažil sebevíc, další informaci o konkurzu jsem už na stránkách Lesů ČR nenašel. Ale zřejmě už nějak dopadl, když se na internetu objevila nová reklamní kampaň.

V podstatě je to skvělý džob. Státní podnik bude mít vždycky peníze, kolonka určená „komunikaci s veřejností“ taky nezmizí. A že by ta komunikace mohla probíhat jinak než televizní reklamou na bezplatnou procházku v lese? Na co by ale pak ty agentury byly, že?

 

http://www.reflex.cz

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
22
11. 2017
22.11.2017 - Seminář, školení
Ostrava
Kongres  STUDIO, spol. s r.o.
22
11. 2017
22-24.11.2017 - Konference
Štrbské Pleso
23
11. 2017
23.11.2017 - Seminář, školení
Spálené Poříčí
23
11. 2017
23-24.11.2017 - Konference
v Litoměřicích
23
11. 2017
23.11.2017 - Seminář, školení
Litoměřice
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí