Pryč se starci
PRAHA (tpk) - Třináct a půl roku je průměrné stáří osobního vozu v Česku. Snížit
tuto hranici by se chtěl pokusit Autosalon Brno v kampani, která začíná letos na
podzim a skončí v době zahájení brněnského mezinárodního automobilového veletrhu
v červnu příštího roku. Hlavními argumenty ve prospěch cíle kampaně jsou
bezpečnost, ekologie a finanční dostupnost nových a starších vozů. Projektu se
účastní Svaz dovozců automobilů, Sdružení automobilového průmyslu, Sdružení
importérů součástí automobilů, servisní a garážové techniky či Svaz prodejců a
opravářů motorových vozidel České republiky.
Pohnutky k načasování akce poněkud zamlžuje skutečnost, že letošní rok bude v
Česku pro prodejce nových osobních vozů nejhorší minimálně za posledních osm
let. Pravda však je, že více než deset tisíc octavií s průměrným stářím přes 43
let nebo čtyři tisíce čtyřicetiletých Fiatů 600 jen těžko splňují současné
bezpečnostní či emisní normy.
Otázkou přesto zůstává, zda se podaří potenciální zákazníky přesvědčit kampaní,
když se to nepodařilo prodejcům pomocí zvýhodněných cen. "Čeští motoristé si
leckdy neuvědomují, jak mají k novému autu blízko. My jim chceme dokázat, že si
nové auto zaslouží a že se jim vyplatí, tvrdí manažer veletrhu Jiří Čikl.
Osloveny pro spolupráci na kampani budou také Policie ČR, ministerstvo dopravy
či ministerstvo životního prostředí. Hlavně aby se donesla také do stanic
technické kontroly.
PRAHA (tpk) - Třináct a půl roku je průměrné stáří osobního vozu v Česku. Snížit tuto hranici by se chtěl pokusit Autosalon Brno v kampani, která začíná letos na podzim a skončí v době zahájení brněnského mezinárodního automobilového veletrhu v červnu příštího roku. Hlavními argumenty ve prospěch cíle kampaně jsou bezpečnost, ekologie a finanční dostupnost nových a starších vozů. Projektu se účastní Svaz dovozců automobilů, Sdružení automobilového průmyslu, Sdružení importérů součástí automobilů, servisní a garážové techniky či Svaz prodejců a opravářů motorových vozidel České republiky.
Pohnutky k načasování akce poněkud zamlžuje skutečnost, že letošní rok bude v Česku pro prodejce nových osobních vozů nejhorší minimálně za posledních osm let. Pravda však je, že více než deset tisíc octavií s průměrným stářím přes 43 let nebo čtyři tisíce čtyřicetiletých Fiatů 600 jen těžko splňují současné bezpečnostní či emisní normy.
Otázkou přesto zůstává, zda se podaří potenciální zákazníky přesvědčit kampaní, když se to nepodařilo prodejcům pomocí zvýhodněných cen. "Čeští motoristé si leckdy neuvědomují, jak mají k novému autu blízko. My jim chceme dokázat, že si nové auto zaslouží a že se jim vyplatí, tvrdí manažer veletrhu Jiří Čikl. Osloveny pro spolupráci na kampani budou také Policie ČR, ministerstvo dopravy či ministerstvo životního prostředí. Hlavně aby se donesla také do stanic technické kontroly.
Pohnutky k načasování akce poněkud zamlžuje skutečnost, že letošní rok bude v Česku pro prodejce nových osobních vozů nejhorší minimálně za posledních osm let. Pravda však je, že více než deset tisíc octavií s průměrným stářím přes 43 let nebo čtyři tisíce čtyřicetiletých Fiatů 600 jen těžko splňují současné bezpečnostní či emisní normy.
Otázkou přesto zůstává, zda se podaří potenciální zákazníky přesvědčit kampaní, když se to nepodařilo prodejcům pomocí zvýhodněných cen. "Čeští motoristé si leckdy neuvědomují, jak mají k novému autu blízko. My jim chceme dokázat, že si nové auto zaslouží a že se jim vyplatí, tvrdí manažer veletrhu Jiří Čikl. Osloveny pro spolupráci na kampani budou také Policie ČR, ministerstvo dopravy či ministerstvo životního prostředí. Hlavně aby se donesla také do stanic technické kontroly.
Zdroj:Euro
Sdílet článek na sociálních sítích