zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

EuropeAid - MEDA - vybudování environmentální a potravinářské laboratoře

19.07.2005
Obecné
EuropeAid - MEDA - vybudování environmentální a potravinářské laboratoře
* Referenční číslo: 
TE200556103
 
* Stav tendru: 
vypsaný tendr  
 
* Banka: 
EuropeAid  
 
* Země: 
Jordánsko 
 
* Identifikační číslo tendru: 
56103 
 
* Datum uzávěrky:  
12.09.2005 
 
* Zdroj informace:  
EuropeAid 
 
* Obor dle celního sazebníku:
 
T06 Výrobky chemického průmyslu nebo příbuzných průmyslových odvětví
T16 Stroje a mechanická zařízení; elektrická zařízení; jejich části a součásti; přístroje pro záznam a reprodukci zvuku, přístroje pro záznam a reprodukci televizního obrazu a zvuku a části, součásti a příslušenství k těmto přístrojům
T18 Nástroje a přístroje optické, fotografické, kinematografické, měřící, kontrolní, přesné, lékařské nebo chirurgické; hodiny a hodinky; hudební nástroje; jejich části, součásti a příslušenství
S00 Služby


SUBJECT: INVITATION TO TENDER FOR:
“Supply contract for establishment of an Environment and
Food laboratory in Aqaba, Jordan”
Further to your enquiry regarding the publication of the above-mentioned invitation
to tender, please find enclosed the following documents, which constitute the
tender dossier:
Environment and Food laboratory in Aqaba, Jordan, Page 2 of 310
For full information about procurement procedures please consult the Practical Guide to
contract procedures financed by the general budget of the European Communities in the
context of external actions, which can be downloaded from the following web page:
europa.eu.int
Any request for clarification must be received by the Contracting Authority in writing at
least 21 days before the deadline for submission of tenders. The Contracting Authority will
reply to tenderers` questions at least 11 days before the deadline for submission of
tenders. If the Contracting Authority, either on its own initiative or in response to a request
from a tenderer, provides additional information on the tender dossier, it will send such
information in writing to all tenderers at the same time.
Costs incurred by the tenderer in preparing and submitting the tender proposals will not be
reimbursed.

Lot Equipment
1 General lab equipment
2 Air quality equipment
3 ICPMS analyser
4 Chromatographic analysers
5 Spectrofotometers
6 Chemicals, reagents and standards
7 Boat
8 Cars for transport of samples


Pro získání bližších informací se obraťte na
* Kontakt:
Věra Řeháčková
odborný pracovník, specialista CzechTrade
vera.rehackova@czechtrade.cz

Věra Řeháčková
Tel.: 420224907548
Fax: 420224913813
Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
INISOFT s.r.o.
27
7. 2017
27.7.2017 - Seminář, školení
Olomouc, ibis Olomouc Centre
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat