Recyklace aut
Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/53/ES o vozidlech s ukončenou
životností postavila před automobilový průmysl nové výzvy. Aby se přizpůsobili
novým potřebám, musí výrobci automobilů vyhovět mnohým opatřením souvisejícím se
vztahem k životnímu prostředí, zejména pak se znovuvyužitím materiálů a
recyklovatelností (85 % k roku 2006 a 95 % k roku 2015).
Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/53/ES o vozidlech s ukončenou životností postavila před automobilový průmysl nové výzvy. Aby se přizpůsobili novým potřebám, musí výrobci automobilů vyhovět mnohým opatřením souvisejícím se vztahem k životnímu prostředí, zejména pak se znovuvyužitím materiálů a recyklovatelností (85 % k roku 2006 a 95 % k roku 2015).
Na sklonku roku 2005 byl na Technologickém institutu Mayo v Galway představen nový evropský projekt Plán rozvoje environmentálních dovedností pro dodavatele a výrobce. Má pomoci manažerům působícím v automobilovém průmyslu přizpůsobit dodavatelský a výrobní řetězec požadavkům vyplývajícím z environmentální legislativy EU týkající se vozidel s ukončenou životností (autovraků). Očekává se, že výsledky tohoto dvouletého projektu budou mít zásadní dopad na sektor automobilového průmyslu po celé Evropě. Subjektem, který se na projektu podílí ze strany ČR, je společnost Centre for Modern Education. Blíže - defess@cfme.net.
Na sklonku roku 2005 byl na Technologickém institutu Mayo v Galway představen nový evropský projekt Plán rozvoje environmentálních dovedností pro dodavatele a výrobce. Má pomoci manažerům působícím v automobilovém průmyslu přizpůsobit dodavatelský a výrobní řetězec požadavkům vyplývajícím z environmentální legislativy EU týkající se vozidel s ukončenou životností (autovraků). Očekává se, že výsledky tohoto dvouletého projektu budou mít zásadní dopad na sektor automobilového průmyslu po celé Evropě. Subjektem, který se na projektu podílí ze strany ČR, je společnost Centre for Modern Education. Blíže - defess@cfme.net.
Zdroj:Logistika
Sdílet článek na sociálních sítích