Zmizí první Delvita a s ní i igelitky
Tři měsíce poté, co Brusel povolil vlastníkovi Billy - koncernu Rewe - převzít
supermarkety Delvita, nastává období "přemalovávání". První z devadesáti sedmi
obchodů Delvity se změní na Billu už zítra.
Tři měsíce poté, co Brusel povolil vlastníkovi Billy - koncernu Rewe - převzít supermarkety Delvita, nastává období "přemalovávání". První z devadesáti sedmi obchodů Delvity se změní na Billu už zítra.
Pilotní "přemalovaná" prodejna bude otevřena v Praze na Karlově náměstí. Za ní budou následovat další prodejny v Praze a v regionech, kde Billa ještě nepůsobí. Kompletní přeměna by měla být dokončena nejpozději do konce roku 2008.
Podle vedení společnosti Rewe převáží v sortimentu bývalých Delvit zboží prodávané v původních supermarketech Billa, doplněné o oblíbené výrobky ze sortimentu Delvita.
Zákazníci, kteří do obchodů dorazí bez vlastních nákupních tašek, se ale už nedočkají jednorázových igelitek, které dříve obchody rozdávaly zdarma. Nahradí je ekologické nákupní tašky z pevného papíru a pevné recyklovatelné plastové tašky k vícenásobnému použití.
"Jde o první, zpočátku možná méně populární, viditelnou změnu na bývalých prodejnách Delvita. Z dlouhodobého pohledu vstřícný postoj k prostředí, v němž žijeme, oceníme všichni," vysvětluje generální ředitel Billy Jaroslaw Szczypka. Plastové tašky Delvita budou i v dosud nerekonstruovaných prodejnách zákazníkům k dispozici pouze do vyčerpání zásob.
Přestože firmy většinou své náklady vynaložené na přeměnu prodejen nezveřejňují, podle marketingových odborníků dosahují desítek milionů korun.
Nejde totiž jen o přemalování prodejny a výměnu štítků u zboží. Obchodníci musí také sjednotit platy zaměstnanců či kompletně změnit dopisní papíry kvůli "hlavičkám".
Díky převzetí supermarketů Delvita má už Billa v Česku 180 prodejen a více než pět tisíc zaměstnanců. Také její obrat vzrostl na 17 miliard. Ani tato skutečnost ale neovlivní další rozvojové plány Billy. V příštích pěti letech chce otevírat až osm prodejen ročně.
Pilotní "přemalovaná" prodejna bude otevřena v Praze na Karlově náměstí. Za ní budou následovat další prodejny v Praze a v regionech, kde Billa ještě nepůsobí. Kompletní přeměna by měla být dokončena nejpozději do konce roku 2008.
Podle vedení společnosti Rewe převáží v sortimentu bývalých Delvit zboží prodávané v původních supermarketech Billa, doplněné o oblíbené výrobky ze sortimentu Delvita.
Zákazníci, kteří do obchodů dorazí bez vlastních nákupních tašek, se ale už nedočkají jednorázových igelitek, které dříve obchody rozdávaly zdarma. Nahradí je ekologické nákupní tašky z pevného papíru a pevné recyklovatelné plastové tašky k vícenásobnému použití.
"Jde o první, zpočátku možná méně populární, viditelnou změnu na bývalých prodejnách Delvita. Z dlouhodobého pohledu vstřícný postoj k prostředí, v němž žijeme, oceníme všichni," vysvětluje generální ředitel Billy Jaroslaw Szczypka. Plastové tašky Delvita budou i v dosud nerekonstruovaných prodejnách zákazníkům k dispozici pouze do vyčerpání zásob.
Přestože firmy většinou své náklady vynaložené na přeměnu prodejen nezveřejňují, podle marketingových odborníků dosahují desítek milionů korun.
Nejde totiž jen o přemalování prodejny a výměnu štítků u zboží. Obchodníci musí také sjednotit platy zaměstnanců či kompletně změnit dopisní papíry kvůli "hlavičkám".
Díky převzetí supermarketů Delvita má už Billa v Česku 180 prodejen a více než pět tisíc zaměstnanců. Také její obrat vzrostl na 17 miliard. Ani tato skutečnost ale neovlivní další rozvojové plány Billy. V příštích pěti letech chce otevírat až osm prodejen ročně.
Zdroj:Podniky a trhy
Sdílet článek na sociálních sítích