Ekologická ekologická kampaň
Magistrát města Brna ve spolupráci s občanskými sdruženími zahájil od září
rozsáhlou kampaň na podporu třídění a recyklace odpadu ve městě. Ekologie se
však promítla i do použitých médií.
Magistrát města Brna ve spolupráci s občanskými sdruženími zahájil od září rozsáhlou kampaň na podporu třídění a recyklace odpadu ve městě. Ekologie se však promítla i do použitých médií.
Kampaň má za cíl v průběhu 5 měsíců seznámit občany Brna se systémem zpětného odběru použitých výrobků, zvýšit počet obyvatel zapojených do třídění odpadu a především informovat o možnostech předcházení vzniku odpadu.
K propagaci tématu byla použita tradiční outdoorová komunikace v podobě billboardů, plakátů v prostředcích MHD, v místních médiích a samozřejmě také na speciálních internetových stránkách magistrátu. Kampaň má ekologický charakter, a tak realizátoři upustili od letáků, plakátů a podobných tiskovin ve velkých nákladech a soustředí se spíše na jednotlivé akce a outdoorovou komunikaci.
Do kampaně jsou zapojovány také celebrity se vztahem k Brnu (účast na tiskových konferencí a dalších akcí). Záměrem těchto akcí je představit zajímavou formou například výrobky z recyklovaných materiálů, které pocházejí přímo z tříděného odpadu. Do prezentace ve formě road show, která se v podobě hlavního informačního stanu śtěhovala do jednotlivých částí města, se zapojily i firmy zajišťující zpětný odběr. Akce doplňují soutěže a řada happeningů.
Kampaň navrhla brněnská komunikační agentura Aetna, realizační tým je sestaven z odborníků v oblasti ochrany životního prostředí, nakládání s odpady a oboru komunikace a na kampani spolupracují i další organizace. Kromě toho se do kampaně zapojil také největší maloobchodní řetězec v Brně společnost Tesco, jehož obchodní domy a hypermarkety budou sloužit jako propagační plochy akce. Kampaň je cílena především na domácnosti, děti a mládež.
Michaela Winklerová pracuje v agentuře Aetna.
Kampaň má za cíl v průběhu 5 měsíců seznámit občany Brna se systémem zpětného odběru použitých výrobků, zvýšit počet obyvatel zapojených do třídění odpadu a především informovat o možnostech předcházení vzniku odpadu.
K propagaci tématu byla použita tradiční outdoorová komunikace v podobě billboardů, plakátů v prostředcích MHD, v místních médiích a samozřejmě také na speciálních internetových stránkách magistrátu. Kampaň má ekologický charakter, a tak realizátoři upustili od letáků, plakátů a podobných tiskovin ve velkých nákladech a soustředí se spíše na jednotlivé akce a outdoorovou komunikaci.
Do kampaně jsou zapojovány také celebrity se vztahem k Brnu (účast na tiskových konferencí a dalších akcí). Záměrem těchto akcí je představit zajímavou formou například výrobky z recyklovaných materiálů, které pocházejí přímo z tříděného odpadu. Do prezentace ve formě road show, která se v podobě hlavního informačního stanu śtěhovala do jednotlivých částí města, se zapojily i firmy zajišťující zpětný odběr. Akce doplňují soutěže a řada happeningů.
Kampaň navrhla brněnská komunikační agentura Aetna, realizační tým je sestaven z odborníků v oblasti ochrany životního prostředí, nakládání s odpady a oboru komunikace a na kampani spolupracují i další organizace. Kromě toho se do kampaně zapojil také největší maloobchodní řetězec v Brně společnost Tesco, jehož obchodní domy a hypermarkety budou sloužit jako propagační plochy akce. Kampaň je cílena především na domácnosti, děti a mládež.
Michaela Winklerová pracuje v agentuře Aetna.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích