Pátek, 29. března 2024

Ochrana klimatu pomáhá obchodu

Ochrana klimatu pomáhá obchodu
Čtyřicet procent německých top manažerů se domnívá, že péče o životní prostředí ovlivňuje jejich obchodní politiku, dalších šestnáct procent hovoří o silném působení. Vyplynulo to z dotazníku deníku Handelsblatt a poradenské společnosti Droege & Comp., na kterém se podílelo 805 vůdčích německých firem. Některé velké podniky spatřují v ochraně životního prostředí již nyní součást své strategie. Zatímco jedni jen reagují na tlak veřejnosti nebo přizpůsobují marketing, jiní jsou v očekávání nových šancí, které přijdou skrze nové obchodní modely a produkty. Šestadvacet procent respondentů tvrdí, že uplatnění strategie s ohledem na životní prostředí jim již nyní přineslo konkurenční výhodu. Sedm procent dotázaných počítá s tím, že se tak v budoucnu stane, a patnáct procent hovoří o "eventuálních" šancích.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů