zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Ochrana klimatu pomáhá obchodu

27.11.2007
Ovzduší
Ochrana klimatu pomáhá obchodu
Čtyřicet procent německých top manažerů se domnívá, že péče o životní prostředí ovlivňuje jejich obchodní politiku, dalších šestnáct procent hovoří o silném působení. Vyplynulo to z dotazníku deníku Handelsblatt a poradenské společnosti Droege & Comp., na kterém se podílelo 805 vůdčích německých firem. Některé velké podniky spatřují v ochraně životního prostředí již nyní součást své strategie. Zatímco jedni jen reagují na tlak veřejnosti nebo přizpůsobují marketing, jiní jsou v očekávání nových šancí, které přijdou skrze nové obchodní modely a produkty. Šestadvacet procent respondentů tvrdí, že uplatnění strategie s ohledem na životní prostředí jim již nyní přineslo konkurenční výhodu. Sedm procent dotázaných počítá s tím, že se tak v budoucnu stane, a patnáct procent hovoří o "eventuálních" šancích.
Zdroj: HN

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí