Ochrana klimatu pomáhá obchodu
Čtyřicet procent německých top manažerů se domnívá, že péče o životní prostředí
ovlivňuje jejich obchodní politiku, dalších šestnáct procent hovoří o silném
působení. Vyplynulo to z dotazníku deníku Handelsblatt a poradenské společnosti
Droege & Comp., na kterém se podílelo 805 vůdčích německých firem. Některé velké
podniky spatřují v ochraně životního prostředí již nyní součást své strategie.
Zatímco jedni jen reagují na tlak veřejnosti nebo přizpůsobují marketing, jiní
jsou v očekávání nových šancí, které přijdou skrze nové obchodní modely a
produkty. Šestadvacet procent respondentů tvrdí, že uplatnění strategie s
ohledem na životní prostředí jim již nyní přineslo konkurenční výhodu. Sedm
procent dotázaných počítá s tím, že se tak v budoucnu stane, a patnáct procent
hovoří o "eventuálních" šancích.
Čtyřicet procent německých top manažerů se domnívá, že péče o životní prostředí ovlivňuje jejich obchodní politiku, dalších šestnáct procent hovoří o silném působení. Vyplynulo to z dotazníku deníku Handelsblatt a poradenské společnosti Droege & Comp., na kterém se podílelo 805 vůdčích německých firem. Některé velké podniky spatřují v ochraně životního prostředí již nyní součást své strategie. Zatímco jedni jen reagují na tlak veřejnosti nebo přizpůsobují marketing, jiní jsou v očekávání nových šancí, které přijdou skrze nové obchodní modely a produkty. Šestadvacet procent respondentů tvrdí, že uplatnění strategie s ohledem na životní prostředí jim již nyní přineslo konkurenční výhodu. Sedm procent dotázaných počítá s tím, že se tak v budoucnu stane, a patnáct procent hovoří o "eventuálních" šancích.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích