Parker a FedEx testují program hybridní hydrauliky
Společnosti Parker Hannifin a FedEx Ground, pobočka společnosti FedEx budou
spolupracovat při testování vozidla využívajícího hybridní hydraulické
technologie, která má za cíl vylepšit využití paliva o více než 50 % a výrazně
snížit motorové emise.
Společnosti Parker Hannifin a FedEx Ground, pobočka společnosti FedEx budou spolupracovat při testování vozidla využívajícího hybridní hydraulické technologie, která má za cíl vylepšit využití paliva o více než 50 % a výrazně snížit motorové emise.
Nová vozidla vyvinutá v rámci projektu Hydraulic Hybrid Joint Testing Program budou využívat hybridní hydraulický pohon z produkce Parker, který nevyžaduje klasickou převodovku, čímž snižuje celkovou hmotnost o její zátěž, ulehčuje údržbu a zároveň vylepšuje výkon pohonné jednotky. Primární komponenty čerpadla a motoru vyvinuté firmou Parker doplňují další technologie agentury EPA (Americká agentura na ochranu životního prostředí - The US Environmental Protection Agency) s cílem, vytvořit účinnou řadu hybridních pohonů oproti paralelním systémům, které zvyšují hmotnost vozidla. Tento systém zachycuje, uchovává a využívá energii rekuperací inerciální energie a optimalizací energetické účinnosti pomocí hydraulické technologie firmy Parker.
Při projektování se využívá celá řada produktů značky Parker, včetně speciálních technologicky vyspělých čerpadel a motorů, hadic, šroubení, ventilů, elektronických řídících prvků a vysoce výkonných akumulátorů.Prototyp vozidla by měl mít FedEx Ground k dispozici během letošního roku, a Parker předpokládá, že tato technologie bude použitelná i u dalších tříd vozidel. Prvotní simulace EPA modelující jízdu ve městě potvrzuje, že bude možné dosáhnout více než 50procentního vylepšení účinnosti využití paliva.
Nová vozidla vyvinutá v rámci projektu Hydraulic Hybrid Joint Testing Program budou využívat hybridní hydraulický pohon z produkce Parker, který nevyžaduje klasickou převodovku, čímž snižuje celkovou hmotnost o její zátěž, ulehčuje údržbu a zároveň vylepšuje výkon pohonné jednotky. Primární komponenty čerpadla a motoru vyvinuté firmou Parker doplňují další technologie agentury EPA (Americká agentura na ochranu životního prostředí - The US Environmental Protection Agency) s cílem, vytvořit účinnou řadu hybridních pohonů oproti paralelním systémům, které zvyšují hmotnost vozidla. Tento systém zachycuje, uchovává a využívá energii rekuperací inerciální energie a optimalizací energetické účinnosti pomocí hydraulické technologie firmy Parker.
Při projektování se využívá celá řada produktů značky Parker, včetně speciálních technologicky vyspělých čerpadel a motorů, hadic, šroubení, ventilů, elektronických řídících prvků a vysoce výkonných akumulátorů.Prototyp vozidla by měl mít FedEx Ground k dispozici během letošního roku, a Parker předpokládá, že tato technologie bude použitelná i u dalších tříd vozidel. Prvotní simulace EPA modelující jízdu ve městě potvrzuje, že bude možné dosáhnout více než 50procentního vylepšení účinnosti využití paliva.
Zdroj:Technik
Sdílet článek na sociálních sítích