Čtvrtek, 25. dubna 2024

Vodní filtry pro použití ve vodárnách

Vodní filtry pro použití ve vodárnách
Referenční číslo CzechTrade: 
TE200868874
 
* Stav tendru: 
vypsaný tendr  
 
* Financování: 
jiné  
 
* Země: 
 
* Datum uzávěrky:  
21.10.2008 
 
* Zdroj informace:  
ZÚ Řím
 
 
* Obor dle celního sazebníku:
 
T168421 Odstředivky, včetně odstředivých ždímaček; stroje nebo přístroje k filtrování nebo čištění kapalin nebo plynů

 
 
 
Anotace tendru:

S165 Evropská společenství – Vodohospodářský, energetický, dopravní a telekomunikační sektor – Otevřené řízení
MT-Luqa: Výrobky ze skleněných vláken
OZNÁMENÍ O ZAKÁZCE – VEŘEJNÉ SLUŽBY
Dodávky
ODDÍL I: ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA:
Water Services Corporation, Qormi Road, K rukám: The Chief Executive, MT-Luqa LQA 9043. Tel.: (356) 22 44 35 53. E-mail: procurement@wsc.com.mt. Fax: (356) 22 44 34 99.
Internetová adresa:
Všeobecná adresa zadavatele:
www.wsc.com.mt.
Další informace k dispozici: na výše uvedených kontaktních místech.
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k dynamickému nákupnímu systému) lze získat: na výše uvedených kontaktních místech.
Nabídky či žádosti o účast musí být zaslány: Department of Contracts, Notre Dame Ravelin, K rukám: Director General, MT-Floriana VLT 2000. Tel.: (356) 21 22 02 12. E-mail: info.contracts@gov.mt. Fax: (356) 21 24 76 81. URL: www.contracts.gov.mt.
ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY
II.1) POPIS
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV):
26141000.
Popis:
Výrobky ze skleněných vláken – vodní filtry pro použití ve vodárnách.
ODDÍL IV: ŘÍZENÍ
IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů:
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům: 21.10.2008 - 10:00.
IV.3.4) Lhůta pro podání nabídek nebo přijetí žádostí o účast:
21.10.2008 - 10:00.
IV.3.5) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány:
Angličtina.

 
Popis tendru (Angličtina):

S165 European Communities – Water, energy, transport and telecommunications sectors – Open procedure
MT-Luqa: fibreglass articles
2008/S 165-222580
CONTRACT NOTICE – UTILITIES
Supplies
SECTION I: CONTRACTING ENTITY
I.1) NAME, ADDRESSES AND CONTACT POINT(S):
Water Services Corporation, Qormi Road, Attn: The Chief Executive, MT-Luqa LQA 9043. Tel. (356) 22 44 35 53. E-mail: procurement@wsc.com.mt. Fax (356) 22 44 34 99.
Internet address(es):
General address of the contracting entity: www.wsc.com.mt.
Further information can be obtained at: As in above-mentioned contact point(s).
Specifications and additional documents (including documents for a dynamic purchasing system) can be obtained at: As in above-mentioned contact point(s).
Tenders or requests to participate must be sent to: Department of Contracts, Notre Dame Ravelin, Attn: Director General, MT-Floriana VLT 2000. Tel. (356) 21 22 02 12. E-mail: info.contracts@gov.mt. Fax (356) 21 24 76 81. URL: www.contracts.gov.mt.
I.2) MAIN ACTIVITY OR ACTIVITIES OF THE CONTRACTING ENTITY:
Water.
SECTION II: OBJECT OF THE CONTRACT
II.1) DESCRIPTION
II.1.1) Title attributed to the contract by the contracting entity:
Supply, delivery and installation of a Cartridge Filter Bank at Lapsi Reverse Osmosis Plant, Water Services Corporation, Malta.
II.1.2) Type of contract and location of works, place of delivery or of performance:
Supplies.
Purchase.
Main place of delivery: Lapsi, Malta.
II.1.3) The notice involves:
A public contract.
II.1.4) Information on framework agreement:
II.1.5) Short description of the contract or purchase(s):
To supply, deliver and install, at Lapsi Reverse Osmosis Plant, Water Services Corporation, Malta, a fibre glass reinforced plastic Cartridge Filter Bank.
II.1.6) Common procurement vocabulary (CPV):
26141000.
II.1.7) Contract covered by the Government Procurement Agreement (GPA):
Yes.
II.1.8) Division into lots:
No.
II.1.9) Variants will be accepted:
No.
II.2) QUANTITY OR SCOPE OF THE CONTRACT
II.2.1) Total quantity or scope:
II.2.2) Options:
II.3) DURATION OF THE CONTRACT OR TIME LIMIT FOR COMPLETION:
SECTION III: LEGAL, ECONOMIC, FINANCIAL AND TECHNICAL INFORMATION
III.1) CONDITIONS RELATING TO THE CONTRACT
III.1.1) Deposits and guarantees required:
1 Bid Bond €1,200 2 Bank Guarantee equivalent to 10 % of awarded price.
III.1.2) Main financing conditions and payment arrangements and/or reference to the relevant provisions regulating them:
III.1.3) Legal form to be taken by the grouping of economic operators to whom the contract is to be awarded:
III.1.4) Other particular conditions to which the performance of the contract is subject:
III.2) CONDITIONS FOR PARTICIPATION
III.2.1) Personal situation of economic operators, including requirements relating to enrolment on professional or trade registers:
III.2.2) Economic and financial capacity:
III.2.3) Technical capacity:
III.2.4) Reserved contracts:
III.3) CONDITIONS SPECIFIC TO SERVICES CONTRACTS
III.3.1) Execution of the service is reservedto a particular profession:
III.3.2) Legal persons should indicate the names and professional qualifications of the staff responsible for the execution of the service:
SECTION IV: PROCEDURE
IV.1) TYPE OF PROCEDURE
IV.1.1) Type of procedure:
Open.
IV.2) AWARD CRITERIA
IV.2.1) Award criteria:
Lowest price.
IV.2.2) An electronic auction will be used:
No.
IV.3) ADMINISTRATIVE INFORMATION
IV.3.1) File reference number attributed by the contracting entity:
CT/WSC/T/44/2008.
IV.3.2) Previous publication concerning the same contract:
No.
IV.3.3) Conditions for obtaining specifications and additional documents:
Time limit for receipt of requests for documents or for accessing documents: 21.10.2008 - 10:00.
Payable documents: no.
IV.3.4) Time limit for receipt of tenders or requests to participate:
21.10.2008 - 10:00.
IV.3.5) Language(s) in which tenders or requests to participate may be drawn up:
English.
IV.3.6) Minimum time frame during which the tenderer must maintain the tender:
Duration in days: 150 (from the date stated for receipt of tender).
IV.3.7) Conditions for opening tenders:
Date: 21.10.2008 - 10:00.
Place: Department of Contracts, Notre Dame Ravelin, Floriana VLT 2000, Malta.
SECTION VI: COMPLEMENTARY INFORMATION
VI.1) THIS IS A RECURRENT PROCUREMENT:
VI.2) CONTRACT(S) RELATED TO A PROJECT AND/OR PROGRAMME FINANCED BY COMMUNITY FUNDS:
No.
VI.3) ADDITIONAL INFORMATION:
VI.4) PROCEDURES FOR APPEAL
VI.4.1) Body responsible for appeal procedures:
VI.4.2) Lodging of appeals:
VI.4.3) Service from which information about the lodging of appeals may be obtained:
VI.5) DATE OF DISPATCH OF THIS NOTICE:
25.8.2008.

 

Kontaktní informace:
* Kontakt:
Jozef Špánik

Commerce_Rome@mzv.cz

 
 
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů