Krátce - různé
Prezident Václav Klaus odletěl na svou první zahraniční cestu po červnové operaci kyčle. Od neděle do úterý se v Tokiu zúčastní konference mezinárodní Montpelerinské společnosti liberálních ekonomů, na které vystoupí s kritickým projevem k problematice klimatických změn. Projev má název Absurdní panika kolem globálního oteplování.
Britská obdoba české Rady pro vysílání, Advertising Standard Authority (ASA), zakázala reklamu amerického ropného gigantu ExxonMobil, protože ústy svých zaměstnanců tvrdí, že zkapalněný zemní plyn je jedno z nejčistších paliv na světě. Reklama vzbuzuje zdání, že zkapalněný zemní plyn je ekologické palivo, zatímco se významně podílí na množství emisí CO2. ASA doporučila reklamu upravit, ExxonMobil ji ale považuje za přesnou a pravdivou.
Světový fond na ochranu přírody (WWF) zahájil directmarketingovou kampaň, kterou vytvořila agentura Kitcatt Nohr Alexander Shaw. Hlavním cílem je přimět lidi, aby přispěli na ochranu tygrů, kterým hrozí vyhynutí. Kampaň nese název "Zachovejte divočinu" a ukazuje obrázky z džungle. Zatímco v popředí se nachází tygři a jejich mláďata, v pozadí je umístěn graf znázorňující úbytek těchto zvířat. Kampaň vyzývá lidi, aby darovali tři libry měsíčně a připojili se k boji proti pytláctví. Reklama probíhá v anglickém denním tisku a časopisech.
Na pařížském autosalonu "Mondial de l'automobile" se představí šest nových modelů Hyundai. Hyundai Motor Company uvede Genesis Coupé a luxusní sedan Genesis. Centrem dění se stane světová premiéra modelu i20, který bude uveden do prodeje na evropských trzích na jaře roku 2009. Dále bude představena studie i20blue, luxusní sedmimístný SUV iX55 a ekologický model Santa Fe jako studie s hybridním motorem.